2 ) PORSCHE 917K
Vienas žymiausių „Porsche“ ir pasaulio lenktyninių automobilių. Vos per devynis mėnesius sukurtas automobilis lenktynių trasoje debiutavo 1968 metų pavasarį, tačiau pirmoji pergalė buvo iškovota tik po dviejų metų 24 valandų maratone Le Mane.
3 ) NISSAN SKYLINE RS
1982 metai buvo labai svarbūs japoniškų automobilių gamintojai „Nissan“. Dėl inžinieriams suteiktos laisvės į lenktynių trasą išvažiavęs bolidas turėjo daugiau bendrų genų su Formulės 1 bolidu nei su tuo, kuris riedėdavo pro „Nissan“ gamyklos vartus.
Po visiems automanams pažįstama išvaizda slypėjo Formulės 1 bolido skeletas, „LZ20B“ (2.0 litrų) turbo-benzininis variklis išvystęs 570 arklio galių, sekvencinė pavarų dėžė.
Masahiro Hasemi vairuojamas bolidas 1982 metų sezone iškovojo dvi pergales, o 1983 metų sezone „Nissan“ kraityje gulėjo penkios pergalės.
4 ) BMW 320i TURBO
„BMW 320i TURBO“ buvo vienas pirmųjų neseniai įkurtos „BMW M“ divizijos inžinierių kūrinių. Nors šis bolidas lenktynių trasose debiutavo 1977 metais, tačiau jo kūrimas prasidėjo žymiai anksčiau.
„320i Turbo“ kaip ir „Nissan Skyline“ buvo sukurtas pasinaudojus Formules 1 boliduose matytus komponentus. Po vaikus gąsdinančiu kėbulu slypėjo Formulės 2 benzininis variklis. 2.0 litrų, keturių cilindrų motoras išvystė 300 arklio galių, „Getrag“ penkių laipsnių pavarų dėžė, stabdžių diskai nuo tuometinių Formulės 2 bolidų.
5 ) FERRARI 512 M
Atleiskite, bet visi „Group 5“ bolidai nublanksta prieš tai šį galiūną, monstrą, žvėrį. „Ferrari 512 M“ buvo sukurtas tik dėl vienos priežasties - noro lenktynių trasoje nugalėti „Porsche“. Puikiai lenktynių trasose pasirodęs „Porsche 917“ privertė Enzo Ferrari suburti talentingiausius inžinierius į vieną kambarį ir liepė jiems sukurti bolidą, kuris atitiktų „Group 5“ reikalavimus ir turėtų 5.0 litrų darbinio tūrio motorą.
Vis dėlto, žemiau esantis modelis yra lengvesnė, atletiškesnė bolido versija. Atnaujinta modelio versija svėrė 60 kilogramų mažiau, o per vidurį sumontuotas agregatas išvystė net 620 arklio galių!