BMW 630 CS
„E24“ kartos 6 serijos „BMW“ labai dažnai patenka į gražiausių šios markės modelių sąrašus. Ar tuo reikėtų stebėtis? Tikrai ne.
Daugelis automobilių entuziastų svajoja apie pačią greičiausią - „BMW M635CSi“ versiją, kuri neoficialiai vadinama „BMW M6“ vardu.
Vis dėlto, norint džiaugtis 6 serijos teikiamais malonumais, nereikėtų ignoruoti kuklesnių versijų. „BMW 630 CS“ yra puikus pavyzdys.
Nuo 1976 iki 1979 metų gamintas modelis iš gamyklos išriedėdavo naudodamas ne tiesioginio įpurškimo sistemą, o „Solex“ karbiuratorius.
„M30B30“ motoras buvo 3,0 litrų darbinio tūrio, išvystė 185 AG ir 255 Nm sukimo momentą.
Citroen CX 2200
Kiekvieną kartą, kuomet pagalvojame apie klasikinį automobilį, visuomet pagalvojame apie „Citroen“ markę. Kodėl? Nes prieš keletą dešimtmečių „Citroen“ automobiliai buvo tiesiog fantastiški. Visomis prasmėmis.
Neįprasti inžinieriai sprendimai, futuristiškas dizainas, laiką pralenkiančios technologijos - parodykite žmogų, kuris norėtų savo garaže turėti tokio automobilio?
„Citroen CX 2200“ buvo komplektuojamas su atmosferiniu benzininiu varikliu, kuriam gyvybę palaikė „Weber“ karburatorius. Šis kuklus variklis išvystė 112 arklio galių ir 167 NM - ne itin daug, bet elementarioms kelionėms šio variklio užteks.
Vis dėlto, jeigu labai norėsite, šį automobilį galima įsigyti ir su dyzeliniu varikliu. Pati pajėgiausia dyzelinio versija išvystė net 120 arklio galių ir leido šiam „Citroen“ modeliui tapti greičiausiu sedanu pasaulyje, kuris turėjo dyzelinį variklį.
Maserati BiTurbo
„Maserati“ markės automobiliai visuomet buvo laikomi pigesne „Ferrari“ alternatyva. Vienu laipteliu žemiau stovintys „Maserati“ modeliai visuomet bandė įtikti kitokį skonį automobiliams turintiems pirkėjams.
„Maserati BiTurbo“ turėjo užimti pačią žemiausią vietą šios markės modelių gamoje. Pigiausias „Maserati“ modelis buvo gaminamas nuo 1981 iki 1994 metų. Per šį laikotarpį automobilis buvo ne vieną kartą atnaujintas, modernizuotas, tačiau tai nepadėjo padidinti „BiTurbo“ modelio populiarumą.
Didžiausias „BiTurbo“ išskirtinumas - itin pajėgūs 6 cilindrų benzininiai varikliai bei galinių varančiųjų ratų pavara. Priklausomai nuo pasirinktos modifikacijos, variklio tūris siekė 2, 2,5 arba 2,8 litro.
Tatra 613
Absoliuti egzotika, kuriai silpnybę turi tik Čekijos gyventojai arba retų klasikinių automobilių entuziastai.
Neįprastų formų automobiliai visuomet buvo „Tatra“ vizitinė kortelė. „Tatra 613“ buvo ne išimtis.
Vienas patogiausių ir komfortiškiausių to meto automobilių buvo pradėtas gaminti 1973 metais.
Tuometiniai „Tatra“ vadovai džiaugėsi, jog „613“ modelis sulaukė nemažo susidomėjimo Vakarų Europoje, kurioje dominavo „Jaguar“ bei „Mercedes Benz“ kūriniai. Šį automobilį taip pat pamėgo slaptųjų tarnybų pareigūnai, kurie gyrė „Tatra 613“ komfortą, erdvų saloną ir valdymo savybes.