• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Vertolioty Rosiji“ įsitvirtino tarp stambiausių pasaulio sraigtasparnių gamybos kompanijų. Nors savo dabartinei sėkmei holdingas turėtų dėkoti sovietiniams konstruktoriams, sovietų technologijoms ir sovietų technikai, tačiau „Forbes“ klausia, su kuo holdingas ruošiasi užkovoti rinką ateityje.

„Vertolioty Rosiji“ įsitvirtino tarp stambiausių pasaulio sraigtasparnių gamybos kompanijų. Nors savo dabartinei sėkmei holdingas turėtų dėkoti sovietiniams konstruktoriams, sovietų technologijoms ir sovietų technikai, tačiau „Forbes“ klausia, su kuo holdingas ruošiasi užkovoti rinką ateityje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 

 

 

„Ansat“

Sukurtas: 1994 metais

KVZ

Projekto stadija: bandymai 2013 metais

Keliamoji galia: 1,3 tonos

Keleiviai: 8

Lengvasis sraigtasparnis „Ansat“ sugeba skraidinti iki 8 keleivių arba 1,3 tonos krovinio. Sukurtas Kazanės sraigtasparnių gamykloje (KVZ). Pirmas bandomasis egzempliorius sukurtas 1997 metais, 2004 prasidėjo serijinė leidyba. Nuo to laiko gamykla pagamino 20 vienetų su elektronine valdymo sistema, kurią buvo nuspręsta pakeisti hidromechanine. Pirmojo bandomojo sraigtasparnio su nauja valdymo sistema bandymai prasidės antroje 2013 metų pusėje.

REKLAMA

„Ka-226T“

Sukurtas: 1997 metų „Ka-226“ modifikacija

Kamovo OKB

Projekto stadija: sertifikavimas 2013 metais

Keliamoji galia: 1,2 tonos

Keleiviai: 7

Lengvasis sraigtasparnis „Ka-226T“ (gali gabenti iki 7 keleivių arba 1,2 tonos krovinio) - „Ka-226“ modifikacija, kurį Kamovo OKB sukūrė 1997 metais. 2013 metų rudenį sraigtasparnis turėtų būti pilnai sertifikuotas. Dėl savo modulinės konstrukcijos gali būti naudojamas gelbėjimų darbų metu arba greitai medicininei pagalbai, ypatingai saugomų teritorijų patruliavimui ir specialių pajėgų dislokavimui nusileidimui nepritaikytose vietose.

REKLAMA
REKLAMA

„Ka-62“

Sukurtas: 1990 metai

Kamovo OKB

Projekto stadija: gamyba 2015 metais

Keliamoji galia: 2 tonos

Keleiviai: 15

Vidutinio dydžio kategorijos sraigtasparnis „Ka-62“ (15 keleivių arba 2 tonos krovinio) gaminamas „Kamov“ kompanijos nuo 1992 metais. Pilno dydžio projektas pirmą kartą pademonstruotas 1995 metais, tačiau vėliau projekto vykdymas buvo sustabdytas dėl lėšų trūkumo. Pakartotinė prezentacija įvyko 2012 metais holdingo „Vertolioty Rosiji“ rėmuose. Remiantis patvirtintais planais, pirmasis „Ka-62“ skrydis įvyks 2013 metų vasarą. Tiekimas prasidės 2012 metais. Sraigtasparnis jau turi pirmą užsakomą – brazilų kompanija „Atlas Taxi Aereo“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Mi-38“

Sukurtas: 1987 metai

KB Milia

Projekto stadija: gamyba 2015 metais

Keliamoji galia: 6 tonos

Keleiviai: 30

Daugiafunkcinio sraigtasparnio „Mi-38“ projektavimas prasidėjo 1988 metais, siekiant pakeisti „Mi-8“/“Mi-17“. Serijinė gamyba buvo planuota 1998 metais. Šiai dienai užbaigtas trečias bandymų prototipas, kuris artimiausiu metu turi būti perduodamas gamintojui. Serijinė gamyba numatyta 2015 metais.

REKLAMA

„Mi-171A2“

Sukurtas: 1961 metų „Mi-8“ modifikacija

KVZ

Projekto stadija: gamyba 2015 metais

Keliamoji galia: 5 tonos

Keleiviai: 24

Daugiafunkcinis „Mi-171A2“ – eilinė sovietinių „Mi-8“ modifikacija, kuriuos pradėjo gaminti dar 1965 metais (nuo to laiko išleista 12 000 „Mi-8“ ir jo modifikacijų). Dabar jau renkamas naujasis modelis. Pirmasis prototipas bus užbaigtas šių metų rugpjūtį. Sraigtasparnio sertifikacija suplanuota 2014 metams, o gamyba – 2015 metams.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų