Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pirmą kartą Lietuvoje vykusio bekelės maratono „4x4 perimetras“ nugalėtojais tapo Janis Auzinš ir Martinš Lilienfelds. Vienintelis varžybose dalyvavęs latvių ekipažas visureigiu „Mitsubishi Pajero“ 2000 km maratono trasoje surinko mažiausiai baudos taškų už savęs palikęs 15 lietuvių visureigių sporto komandų.
Antri liko Edmundas Abromas ir Ernestas Metrikis („Mitsubishi Pajero“), trečioji vieta atiteko „Strategų“ komandai, sudarytai iš dviejų ekipažų: Ruslano Bičenovo su Robertu Sidorenko bei Agniaus Šliauterio su Dariumi Motiejūnu („Toyota LandCruiser“).
Startavusiems Vilniuje bekelės maratono dalyviams per daugiau nei dvi paras teko įveikti 3 orientacinius greičio ruožus (2 iš jų naktį) ir 3 uždarus greičio ruožus. Į šešis etapus padalinta „4x4 perimetras” maratono trasa driekėsi Lietuvos pasieniais ir atkartojo valstybės perimetrą.
Daugiausiai ištvermės prireikė „Extreme“ klasėje besivaržiusioms komandoms: visą varžybų trasą pasiryžusiems įveikti vienu ekipažu lenktynininkams laiko poilsiui ir miegui beveik neliko. Tarp jų – ir „4x4 perimetras” nugalėtojai J. Auzinš ir M. Lilienfelds, po finišo savo džiaugsmą išreiškę pažadu į sekantį maratoną sukviesti visus Latvijos bekelės lenktynininkus.
„Per tas dvi su puse paros organizatoriai ir lenktynininkai pasidarė kaip nuolat su nuovargiu draugiškai kovojantis klajoklių būrys, keliaujantis iš vieno taško į kitą. Pripažįstu, 54 valandų laiko limitas, skirtas įveikti 2000 km, buvo nelengva užduotis tiek sportininkams, tiek ir mums patiems“, - pasakojo Gediminas Grigaitis, „4x4 perimetras” organizatorius. Juolab, visi ekipažai privalėjo laikytis kelių eismo taisyklių ir bet koks greičio viršijimas iškart buvo fiksuojamas maratono dalyvių automobiliuose įtaisytų juodųjų dėžių.
„Džiaugiuosi, kad maratonas praėjo sklandžiai ir nemalonių netikėtumų pavyko išvengti. Valdyti situaciją padėjo ir visureigiuose įmontuotos „Lock Tracker“ sistemos – jų pagalba galėjome realiu laiku stebėti ekipažų judėjimą trasoje. Keletas nuo kelio nuklydusių lenktynininkų netgi sulaukė žmonų skambučių, perspėjančių apie klaidingą kryptį. Ir tik vienintelis – panevėžiečio A. Paslausko – ekipažas pamatęs lenkiškus užrašus suprato esąs nebe Lietuvoje“, - įspūdžiais dalijosi G. Grigaitis.
Lietuvos automobilių sporto federacijos 4x4 komitetui vadovaujantis G. Grigaitis po maratono pažadėjo jį organizuoti ir ateinančiais metais. „Būtinai atsižvelgsime į dalyvių pasiūlymus, jau nuspręsta, kad laiko limitas, skirtas trasos įveikimui, didės iki 60 valandų. Svarstome ir apie lengvesnio, šeimoms pritaikyto maršruto rengimą“.
Pirmą kartą Lietuvoje vykusio bekelės maratono „4x4 perimetras“ nugalėtojais tapo Janis Auzinš ir Martinš Lilienfelds. Vienintelis varžybose dalyvavęs latvių ekipažas visureigiu „Mitsubishi Pajero“ 2000 km maratono trasoje surinko mažiausiai baudos taškų už savęs palikęs 15 lietuvių visureigių sporto komandų.
Antri liko Edmundas Abromas ir Ernestas Metrikis („Mitsubishi Pajero“), trečioji vieta atiteko „Strategų“ komandai, sudarytai iš dviejų ekipažų: Ruslano Bičenovo su Robertu Sidorenko bei Agniaus Šliauterio su Dariumi Motiejūnu („Toyota LandCruiser“).
Startavusiems Vilniuje bekelės maratono dalyviams per daugiau nei dvi paras teko įveikti 3 orientacinius greičio ruožus (2 iš jų naktį) ir 3 uždarus greičio ruožus. Į šešis etapus padalinta „4x4 perimetras” maratono trasa driekėsi Lietuvos pasieniais ir atkartojo valstybės perimetrą.
Daugiausiai ištvermės prireikė „Extreme“ klasėje besivaržiusioms komandoms: visą varžybų trasą pasiryžusiems įveikti vienu ekipažu lenktynininkams laiko poilsiui ir miegui beveik neliko. Tarp jų – ir „4x4 perimetras” nugalėtojai J. Auzinš ir M. Lilienfelds, po finišo savo džiaugsmą išreiškę pažadu į sekantį maratoną sukviesti visus Latvijos bekelės lenktynininkus.
„Per tas dvi su puse paros organizatoriai ir lenktynininkai pasidarė kaip nuolat su nuovargiu draugiškai kovojantis klajoklių būrys, keliaujantis iš vieno taško į kitą. Pripažįstu, 54 valandų laiko limitas, skirtas įveikti 2000 km, buvo nelengva užduotis tiek sportininkams, tiek ir mums patiems“, - pasakojo Gediminas Grigaitis, „4x4 perimetras” organizatorius. Juolab, visi ekipažai privalėjo laikytis kelių eismo taisyklių ir bet koks greičio viršijimas iškart buvo fiksuojamas maratono dalyvių automobiliuose įtaisytų juodųjų dėžių.
„Džiaugiuosi, kad maratonas praėjo sklandžiai ir nemalonių netikėtumų pavyko išvengti. Valdyti situaciją padėjo ir visureigiuose įmontuotos „Lock Tracker“ sistemos – jų pagalba galėjome realiu laiku stebėti ekipažų judėjimą trasoje. Keletas nuo kelio nuklydusių lenktynininkų netgi sulaukė žmonų skambučių, perspėjančių apie klaidingą kryptį. Ir tik vienintelis – panevėžiečio A. Paslausko – ekipažas pamatęs lenkiškus užrašus suprato esąs nebe Lietuvoje“, - įspūdžiais dalijosi G. Grigaitis.
Lietuvos automobilių sporto federacijos 4x4 komitetui vadovaujantis G. Grigaitis po maratono pažadėjo jį organizuoti ir ateinančiais metais. „Būtinai atsižvelgsime į dalyvių pasiūlymus, jau nuspręsta, kad laiko limitas, skirtas trasos įveikimui, didės iki 60 valandų. Svarstome ir apie lengvesnio, šeimoms pritaikyto maršruto rengimą“.