Didžiojoje Britanijoje parduodamas toks „Vauxhall VXR8“. Iš esmės tai tik šiek tiek adaptuota Europai Australijos „Holden“ sedano ultimatyviausia modifikacija. Tai brutalus galios užtaisas su 6,2 litro darbo tūrio 431 a.g. V8 tipo varikliu ir galinių ratų pavara. Ar tikisi, kad toks automobilis gali laimėti ekomaratone?
„Vauxhall VXR8“ neturi nieko bendro su taupumu ir ekologija, šio automobilio paskirtis yra dovanoti malonumus savo šeimininkui deginant benziną kibirais. Tad žinia apie tai, kad toks automobilis gali laimėti ekomaratoną, skamba tarsi nesusipratimas. Tačiau viskas logiška. Pagal šio Didžiosios Britanijos ekomaratono taisykles, nugalėtojo šlovė atitenka tam automobiliui, kurio gamyklinės kuro sąnaudos ir ekomaratono metu parodyti rezultatai skyrėsi labiausiai. „Vauxhall“ vidutinės deklaruojamos kuro sąnaudos siekia 13,4 litro šimtui kilometrų, o dviejų dienų taupumo maratone automobilį vairavęs žurnalo „Top Gear“ internetinės versijos redaktorius Chris Mooney sugebėjo pademonstruoti vidutines 8,3 litro šimtui kilometrų kelio sąnaudas. Skirtumas akivaizdus.
Žinoma, čia nebuvo apsieita be pagalbos – vairuotojui abi ekomaratono dienas talkino ir patarimus dalino „Vauxhall“ taupaus vairavimo instruktorius. Na, „Vauxhall“ stengėsi tikrai ne be reikalo – nugalėtojo vardas ekomaratone beprotiškam „VXR8“ yra visai šauni reklama.