• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

1990 - 2000 - unikalus ir labai įdomus automobilių industrijos laikotarpis. Po beprotiškojo devinto dešimtmečio, kuriame visi automobilių gamintojai buvo išprotėję dėl turbinų, dešimtasis dešimtmetis simbolizavo visiškai kitas vertybes. 
1990 - 2000 metų laikotarpiu automobilių gamintojai pradėjo labai rimtai galvoti apie drastiškus kaštų mažinimus, investavo milžiniškus pinigus į automobilių saugumo įrangą, taupesnius variklius. Vis dėlto, daugelis gamintojų neužmiršo ir automobilių entuziastų, sportiškų hečbekų gerbėjų, kurie už pakankamai mažą sumą pinigų nori įsigyti pačią greičiausią raketą.
Šiandien Jus supažindinsime su penkiais sportiškais hečbekais, kurie buvo sukurti dešimtame dešimtmetyje, tačiau dėl daugybės priežasčių turėjo pasitenkinti mažesnius gerbėjų skaičiumi. Be to, artimiausioje ateityje šių automobilių kainos labai sparčiai kils viršų, tad jeigu esate šio tipo automobilių gerbėjas, labai gerai pagalvokite apie galimybę investuoti į vieną iš šių modelių.
1 ) Ford Fiesta RS Turbo
„Fiesta RS Turbo“ - sportiškiausia trečios kartos „Fiesta“ hečebeko versija, kurios masinė gamyba vyko nuo 1990 metų balandžio iki 1992 metų pabaigos. Naujoji modelio versija buvo sukurta „Fiesta XR2i“ pagrindu, tačiau nuo jos skyrėsi 14 colių ratlankiais, kėbulo apdailos detalėmis, gale sumontuotu spoileriu ir gausesne komforto įranga. Pavyzdžiui, papildomos įrangos sąraše buvo priekinis šildomas langas arba ABS sistema.
Priekinius automobilio ratus suko 1.6 litro darbinio tūrio benzininis agregatas, kuris išvystė 133 arklio galias ir 183 nm sukimo momentą. Iki 100 km/val. jis įsibėgėdavo per 7.9 sekundės ir pasiekdavo 215 km/val. greitį.

1990 - 2000 - unikalus ir labai įdomus automobilių industrijos laikotarpis. Po beprotiškojo devinto dešimtmečio, kuriame visi automobilių gamintojai buvo išprotėję dėl turbinų, dešimtasis dešimtmetis simbolizavo visiškai kitas vertybes. 
1990 - 2000 metų laikotarpiu automobilių gamintojai pradėjo labai rimtai galvoti apie drastiškus kaštų mažinimus, investavo milžiniškus pinigus į automobilių saugumo įrangą, taupesnius variklius. Vis dėlto, daugelis gamintojų neužmiršo ir automobilių entuziastų, sportiškų hečbekų gerbėjų, kurie už pakankamai mažą sumą pinigų nori įsigyti pačią greičiausią raketą.
Šiandien Jus supažindinsime su penkiais sportiškais hečbekais, kurie buvo sukurti dešimtame dešimtmetyje, tačiau dėl daugybės priežasčių turėjo pasitenkinti mažesnius gerbėjų skaičiumi. Be to, artimiausioje ateityje šių automobilių kainos labai sparčiai kils viršų, tad jeigu esate šio tipo automobilių gerbėjas, labai gerai pagalvokite apie galimybę investuoti į vieną iš šių modelių.
1 ) Ford Fiesta RS Turbo
„Fiesta RS Turbo“ - sportiškiausia trečios kartos „Fiesta“ hečebeko versija, kurios masinė gamyba vyko nuo 1990 metų balandžio iki 1992 metų pabaigos. Naujoji modelio versija buvo sukurta „Fiesta XR2i“ pagrindu, tačiau nuo jos skyrėsi 14 colių ratlankiais, kėbulo apdailos detalėmis, gale sumontuotu spoileriu ir gausesne komforto įranga. Pavyzdžiui, papildomos įrangos sąraše buvo priekinis šildomas langas arba ABS sistema.
Priekinius automobilio ratus suko 1.6 litro darbinio tūrio benzininis agregatas, kuris išvystė 133 arklio galias ir 183 nm sukimo momentą. Iki 100 km/val. jis įsibėgėdavo per 7.9 sekundės ir pasiekdavo 215 km/val. greitį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

RS Turbo


2 ) Fiat Punto GT
Dar vienas sportiškas hečbekas, kuris savo laiku buvo pakankamai gerai vertinamas. „Punto GT“ turėjo pakankamai mažytį, 1.4 litro benzininį agregatą su turbina, kuris išvystė 136 arklio galias. Iki 100 km/val. jis įsibėgėdavo per 8.2 sekundės ir pasiekdavo 200 km/val. greitį.
Charakteristikos nėra įspūdingos, bet kai automobilis sveria maždaug 1000 kilogramų, tik pabandykite įsivaizduoti kokiu žvitrumu ir atletiškumu jis pasižymi posūkiuose.

REKLAMA

Punto GT Turbo


3 ) Seat Ibiza Cupra
Nemėgstate konservatyvios „Volkswagen“ automobilių išvaizdos? Galbūt tada Jus turėtų sudominti ispaniška alternatyva - „Ibiza Cupra“. Ispanijoje sukurtas hečbekas buvo komplektuojamas su 2.0 litrų, 150 arklio galių išspaudžiančiu agregatu. Iki 100 km/val. „Ibiza Cupra“ įsibėgėdavo per 8.2 sekundės ir pasiekdavo 216 km/val. greitį.

REKLAMA
REKLAMA

ibiza Cupra


4 ) Peugeot 106 GTi
Biudžetinis lenktyninis automobilis - pigus, išvaizdus, labai lengvas ir sąlyginai galingas. Mažiau nei 1000 kilogramų sveriantis hečbekas buvo komplektuojamas su 1.6 litro, 120 arklio galių išvystančiu agregatu ir iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 8.7 sekundės. Skamba neįspūdingai, ar ne? Tačiau pačios geriausios automobilio savybės atsiskleidžia tada, kai jam parodote manevringą slalomo trasą. Be to jis turi broliuką - „Citroen Saxo VTS“.

Peugeot 106 GTI


Galbūt savo garaže turite arba turėjote vieną iš šių automobilių? Pasidalinkite automobilių nuotraukomis. Užpildykite žemiau esančią formą. 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų