Naujasis Renaldo Šeinausko ralio bolidas – 1,8 litro variklį su turbina turintis „BMW E46 Compact“. Iki šiol komanda lenktyniavo „BMW Cup“ klasės reikalavimus atitinkančiais automobiliais, tačiau dabar Renaldas Šeinauskas iškėlė sau naują tikslą – Lietuvos automobilių ralio čempionato L9 klasėje bandys kovoti su tikrais M serijos BMW bolidais.
„Su tokį variklį ir galinę varančiąją ašį turinčiu automobiliu Lietuvos ralyje lyg ir niekas dar nevažiavo. Mūsų tikslas buvo turėti kuo mažiau svorio priekyje, todėl rinkomės kuo trumpesnį variklį. Pabandėme padaryti kuo geresnį svorio balansą, kad automobilis šoktų ir leistųsi tolygiai visais keturiais ratais.
Apie arklio galias dar anksti kalbėti, nes laukia darbas ant galios stendo ir tada galėsime pasakyti, kiek arklio jėgų turime po kapotu, tačiau pagrindiniai varžovai bus visi, važiuojantys su BMW M3. Tikslas – važiuoti tarp greičiausių 2WD sportininkų, kartu su Justu Tamašausku, su Giedriumi Firantu ir kitais“, - sakė Renaldas Šeinauskas.
Pasak lenktynininko, apie tai, kaip automobilis elgsis ant kelio, komanda dar nieko pasakyti negali. Tam reikia nuvažiuoti nemažai sportinių kilometrų, po kurių gali tekti atlikti kokius nors patobulinimus ar net koreguoti savo vairavimo įpročius.
„Kadangi „BMW Cup“ klasėje keletą metų buvome čempionai, nusprendėme išbandyti naujus dalykus. Toks projektas mūsų mechanikams buvo įdomus, nes jis yra kitoks. Aišku, dar yra daug neatsakytų klausimų. Visada mėgome kurti, todėl nusprendėme rinktis ne M3, o daryti tokį variklį. Pažiūrėsime, kaip turbina veikia sukant galinius automobilio ratus, galbūt reikės kiek kitaip jį vairuoti. Tačiau važiuosime ne tik ralyje. Bandysime gerinti šuolių rekordus, išdykausim, dūksim, todėl vienas aktualesnių dalykų buvo geras automobilio svorio balansas“, - kalbėjo Renaldas Šeinauskas.
Renaldas Šeinauskas negailėjo gerų žodžių savo mechanikams, kurie dirbdami prie naujojo projekto negailėjo savo laiko ir jėgų.
„Mechanikai kartais net nebeskaičiuodavo naktų, praleistų prie automobilio. Neskaičiavo savo laiko, pastangų. Vieną vakarą jau po darbų vienam iš mechanikų kilo noras dar pasikrapštyti prie automobilio, tačiau tuomet nusprendė pasilikti ir kitas mechanikas. Taip pasilikome visi trys. Pasileidome gerą muziką, užsisakėme picų ir iki paryčių įdėjome variklį į jo vietą. Taigi, dėkoju mechanikams už atsidavimą“, - dėkojo lenktynininkas.
Pasak Renaldo Šeinausko, komanda naujuoju automobiliu tikrai važiuos keletą ateinančių metų. Kol kas apie BMW su visų varomųjų ratų sistema ekipa dar minčių neturi, tačiau žinant „RR Team“ pomėgį konstruoti, tokia tikimybė išlieka.