„2JZGTE“ motorą iš „Toyota Supros“ gavęs visureigis neatrodo kaip tik dar vienas „Jeep Wrangler“. Jo stovėsena atrodo tvirtesnė, žemesnė, jeigu galima taip pasakyti - ne visureigiška. Taip mums atrodo ne veltui, nes modifikacijų sąrašas išduoda, jog projektas buvo sukonstruotas ne tam, jog laipiotų po kalnus, o kuo greičiau įveiktų tam tikrą kelio atkarpą.
Šiuo metu šis „Wrangler“ varomas galiniais ratais, tačiau projekto autorius teigia, jog yra galimybė automobilį priversti į kelią kibtis visais keturiais ratais. „2JZ“ motoras buvo suporuotas su standartine „Jeep“ penkių laipsnių mechanine dėže, kuri puikiai susitvarko su pakankamai didžiuliu „Toyota“ motoro sukimo momentu.
„Toyota“ inžinierių sukurtas „2JZ“ motoras labai dažnai laikomas vienu geriausiu, lengviausiai modifikuojamu benzinu varomu varikliu visame pasaulyje. Į daugybę skirtingų automobilių montuotas jėgos agregatas buvo mylimas dėl 6 cilindrų varikliams nebūdingo, labai malonaus ausims garso, ištvermingumu.
„2JZ“ motoras buvo montuojamas į skirtingus „Toyota“ bei „Lexus“ modelius, tačiau automanai nebūtų automanais, jeigu šis legendinis variklis neatsidurtų kitos markės modelyje. Štai kad ir šis „Jeep Wrangler“ visureigis, kuris iš šios markės gamyklos išriedėjo turėjo tik vieną tikslą - pravažiuoti bet kokią balą, bet kokią pelkę. Važiuoti ten, kur kelių tiesiog nėra.
„Toyota“ inžinierių sukurtas „2JZ“ motoras labai dažnai laikomas vienu geriausiu, lengviausiai modifikuojamu benzinu varomu varikliu visame pasaulyje. Į daugybę skirtingų automobilių montuotas jėgos agregatas buvo mylimas dėl 6 cilindrų varikliams nebūdingo, labai malonaus ausims garso, ištvermingumu.
„2JZ“ motoras buvo montuojamas į skirtingus „Toyota“ bei „Lexus“ modelius, tačiau automanai nebūtų automanais, jeigu šis legendinis variklis neatsidurtų kitos markės modelyje. Štai kad ir šis „Jeep Wrangler“ visureigis, kuris iš šios markės gamyklos išriedėjo turėjo tik vieną tikslą - pravažiuoti bet kokią balą, bet kokią pelkę. Važiuoti ten, kur kelių tiesiog nėra.