Vieną kokybiškiausių, premium klasės romą, gaminanti „Agostura“ savo sėkmę pradėjo karčiųjų trauktinių. Jos, išiskiriančios originalia - tarsi per didele, nuo senų laikų likusia etikete, iš pradžių buvo gaminamos Venesueloje, vėliau iš to išaugo išskirtinio romo gamybos verslas.
Bėgo nuo mokesčių
„Agostura“ įkūrėju laikomas Dr. Siegert'as, karčiųjų trauktinių receptą atrado bandydamas paskaninti karčius vaistus, skirtus skrandžio sutrikimams gydyti. Įmaišęs papildomų žolelių, gydytojas išgavo nepaprastą skonį. Dar 19 a. pradžioje smarkiai išpopuliarėjus šioms trauktinėms, Venesuelos valdžia verslą apkrovė mokesčiais. Tai paskatino daryklą perkelti į Trinidadą ir Tobagą.
Čia iš pradžių imtasi paprastesnio romo gamybos, vėliau gimė garsieji „Agostura“ romai. Vienas iš jų – šiandien pats brangiausias pasaulyje „Legacy be Agostura“, buvo atvežtas ir į Lietuvą.
Mėgstantiems prabangą
Taurusis išskirtinės kokybės gėrimas sukurtas pažymėti beveik prieš 200 metų įvykusį dviejų distiliuotojų šeimų – Siegert and Fernandes – susijungimą. Siegertai į „Agosturą“ atnešė trauktinių gamybos patirtį, o Fernandesai – romų maišymo.
Šis romas sumaišytas iš septynių brangiausių ir rečiausių daryklos pagamintų romų. Jis patiekiamas krištoliniame Art Deco stiliaus rankų darbo butelyje, kurį puošia aukštos prabos sidabru dekoruotas kamštis, sukurtas Velso princo juvelyrų „Asprey“.
Riboto tiražo „Legacy be Agostura“ sriją sudaro 20 butelių. Vieno 500 ml butelio kaina – 25 tūkst. JAV dol. Trys buteliai jau parduoti, vienas jų aukcione parduotas už 42 tūkst. JAV dol. Romas pristatytas didžiuosiuose JAV miestuose, taip pat D. Britanijoje, Prancūzijoje, Italijoje, Ispanijoje, Kanadoje.
Geriausias „kompanionas“ – kantrybė
Stiprus, 8-erius metus amerikietiško ąžuolo statinėse brandintas romas, geriamas ne bet kaip. Pasak J. George, geriant romą būtina kantrybė ir mokėjimas mėgautis. Speciali romo gėrimo kultūra leidžia pajusti visus šio gėrimo skonio tonus ir pustonius, pamatyti išskirtinius atspalvius. Anot 20 metų šioje srityje dirbančio J. George, romą reikią uosti tarsi pro šalį einančią moterį – reikia pajusti subtilų dvelksmą ir dvasią.
Romo pardavimai pasaulyje auga bene sparčiausiai. Prabangus gėrimas tapo paklausus ne tik didžiosiose šalyse, bet ir tokiose kaip Baltijos šalys. Paklaustas, kas „Agostura“ patraukė savo produkciją pristatyti Lietuvoje, J. George atsako diplomatiškai.
„Trinidadas ir Tobagas“ yra labai maža šalis – joje vos 1,3 mln. gyventojų, todėl mes džiaugiamės galėdami būti ekspertais pasaulyje. Be to, mes norime būti žinomi ir nedidelėse šalyse, kaip Lietuva. Beje, čia rinka labai perspektyvi ir daug žadanti“, - apie sprendimą prisistatyti Baltijos šalims kalbėjo J. George, nepamiršdamas paminėti, kad jo šalis taip pat garsėja gerais bėgikais, muzika bei gražuolėmis moterimis.
Naujienų portalas įspėja, kad neatsakingas alkoholio vartojimas labai pavojingas jūsų sveikatai.