• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Visi turite savo mylimą automobilių markę ir mylimą konkrečios markės modelį. Galbūt jūs jį net gi turite savo garaže, o kiti apie jį tik svajoja. Šį antradienio vakarą, papasakosime apie vyruką, kuris po ilgų svajingų metų įsigijo automobilį, kuris jo galvoje buvo numeris 1. 
Jau supratote, jog kalbėsime apie Ameriką, kurioje neįtikėtinai stiprus „Muscle" tipo automobilių judėjimas. Natūralu, nes šioje šalyje ir gimė šio tipo automobiliai, pradedant „Ford Mustang" ir baigiant „Pontiac Firebird". Visgi yra vienas automobilis, kuris iš dalies pakeitė „Muscle" tipo automobilių žaidimų aikštelę. Jo vardas yra „Charger", kuris kitaip negu „Mustang" išgyveno tik vieną modelio kartą ir po kelių dešimčių metų, „Dodge" vadovybė nusprendė atgaivinti šį legendinį vardą.
Naujasis „Charger" gimė truputėlį kitokiu pavidalu negu tikėjosi daugelis gerbėjų, tačiau ar tai iškart neigiama savybė? Be abejonės, kad ne. „Dodge" mąstė racionaliai, nes brangus, dvivietis ir nelabai praktiškas kupė nebūtų pateisinęs kūrimo kaštų, tad visas „Muscle" tipo automobilio kraitis buvo sukištas į sedano kėbulą.

8259349868_acb5de155d_c
Kaip sako šio automobilio savininkas, svajonių automobilis tapo 23 automobiliu, kurį jis turėjo per visą savo gyvenimą. Ar tai yra daug, spręskite pagal savo prizmę. Reikėtų pridurti, jog Džefas turėjo ne tik amerikietiškus, bet ir japoniškus ir europietiškus automobilius, tačiau kodėl jam širdyje išliko gimtosios šalies automobiliai, jis nenori atskleisti.
Vos įsigijęs truputėlį naudotą „Charger", Džefas nusprendė eiti mažiau yra daugiau keliu. Nors jis neslepia, jog tokį sprendimą įtakojo finansinę padėtis dėl kurios negalėjo skirti pakankamai daug pinigų jo tobulinimui. Tad kaip ir daugelis, taip ir jis, automobilio modifikacijos prasidėjo nuo „dropo", geresnių lengvo lydinio ratlankių, reguliuojamų amortizatorių, kietesnių spyruoklių ir storesnį balsą turinčio išmetimo sistemos.

8259351258_8b910144eb_c

8258282639_108552b71b_c
Ateityje, Džefas, planuoja įsigyti „Mopar" siūlomų modifikacijų. Pradedant aušinimo sistema ir baigiant „SRT-8" versijos kėbulo detalėmis. Kas be ko planuose yra geresnė garso sistema ir raudono odos sėdynės. Bene didžiausia investicija bus lengvo lydinio ratlankiai, kurie turėtų išaugti iki mums nežinomo dydžio. Keista, nes dabar automobilis dėvi 22 colių dydžio batus.

8258283069_b8a2b43dd3_c

8258283509_75fa6f6309_c

Visi turite savo mylimą automobilių markę ir mylimą konkrečios markės modelį. Galbūt jūs jį net gi turite savo garaže, o kiti apie jį tik svajoja. Šį antradienio vakarą, papasakosime apie vyruką, kuris po ilgų svajingų metų įsigijo automobilį, kuris jo galvoje buvo numeris 1. 
Jau supratote, jog kalbėsime apie Ameriką, kurioje neįtikėtinai stiprus „Muscle" tipo automobilių judėjimas. Natūralu, nes šioje šalyje ir gimė šio tipo automobiliai, pradedant „Ford Mustang" ir baigiant „Pontiac Firebird". Visgi yra vienas automobilis, kuris iš dalies pakeitė „Muscle" tipo automobilių žaidimų aikštelę. Jo vardas yra „Charger", kuris kitaip negu „Mustang" išgyveno tik vieną modelio kartą ir po kelių dešimčių metų, „Dodge" vadovybė nusprendė atgaivinti šį legendinį vardą.
Naujasis „Charger" gimė truputėlį kitokiu pavidalu negu tikėjosi daugelis gerbėjų, tačiau ar tai iškart neigiama savybė? Be abejonės, kad ne. „Dodge" mąstė racionaliai, nes brangus, dvivietis ir nelabai praktiškas kupė nebūtų pateisinęs kūrimo kaštų, tad visas „Muscle" tipo automobilio kraitis buvo sukištas į sedano kėbulą.

8259349868_acb5de155d_c
Kaip sako šio automobilio savininkas, svajonių automobilis tapo 23 automobiliu, kurį jis turėjo per visą savo gyvenimą. Ar tai yra daug, spręskite pagal savo prizmę. Reikėtų pridurti, jog Džefas turėjo ne tik amerikietiškus, bet ir japoniškus ir europietiškus automobilius, tačiau kodėl jam širdyje išliko gimtosios šalies automobiliai, jis nenori atskleisti.
Vos įsigijęs truputėlį naudotą „Charger", Džefas nusprendė eiti mažiau yra daugiau keliu. Nors jis neslepia, jog tokį sprendimą įtakojo finansinę padėtis dėl kurios negalėjo skirti pakankamai daug pinigų jo tobulinimui. Tad kaip ir daugelis, taip ir jis, automobilio modifikacijos prasidėjo nuo „dropo", geresnių lengvo lydinio ratlankių, reguliuojamų amortizatorių, kietesnių spyruoklių ir storesnį balsą turinčio išmetimo sistemos.

8259351258_8b910144eb_c

8258282639_108552b71b_c
Ateityje, Džefas, planuoja įsigyti „Mopar" siūlomų modifikacijų. Pradedant aušinimo sistema ir baigiant „SRT-8" versijos kėbulo detalėmis. Kas be ko planuose yra geresnė garso sistema ir raudono odos sėdynės. Bene didžiausia investicija bus lengvo lydinio ratlankiai, kurie turėtų išaugti iki mums nežinomo dydžio. Keista, nes dabar automobilis dėvi 22 colių dydžio batus.

8258283069_b8a2b43dd3_c

8258283509_75fa6f6309_c

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų