Praeitais metais Kauno oro uostas (KUN) beveik dešimtadaliu padidino keleivių srautus, sudarė sutartis su naujais strateginiais oro uosto investuotojais, papildė skrydžių žemėlapį septyniomis naujomis tiesioginėmis kryptimis, prieš pat šventes sėkmingai įgyvendino naują komercinį projektą – pradėjo skrydžius į Maskvą, rašo kelionių tinklalapis Makalius.lt.
2011 metais iš viso aptarnauta 872 618 keleivių, o tai yra 7,77 proc. daugiau nei praėjusiais metais. Tokiu būdu skaičiuojamas keleivių skaičiaus augimas devynerius metus iš eilės. Per praėjusius metus skrydžių padaugėjo 4,74 proc. iki 9168. Krovinių apimtys išliko stabilios, iš viso buvo aptarnautos 4222 tonos krovinių. Per 2011 metus Kauno oro uosto skrydžių žemėlapis pasipildė 7 naujomis kryptimis į Koso ir Rodo salas, Alikantę, Stockholmą, Lydsą, Eindhoveną, Maskvą, ir iš viso išaugo iki 19 maršrutų. O nuo šių metų kovo mėnesio atsiras ir dvidešimtas – į Palmą de Maljorką.
„Trumpai tariant, 2011 metai Kauno oro uostui buvo sėkmingi. Mūsų sukurta infrastruktūra leido nuosekliai augti keleivių skaičiui, pasiektas beveik 8 proc. augimas mums džiugi žinia. Kita vertus, norėdami ilguoju laikotarpiu pasiekti dar efektyvesnių veikos rezultatų, paeitais metais didesnį dėmesį skyrėme plėtrai ir komerciniams projektams. Praeitais metais Kauno oro uosto sudarytos ilgalaikės sutartys su investuotojais dėl sraigtasparnių remonto bazės steigimo, viešbučio statybos ir aviacijos mokymų centro įkūrimo, taip pat tiesioginių skrydžių į Maskvą pradžia, strategiškai mums labai svarbūs“, – sakė Kauno oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas.
Praėjusiais metais Kauno oro uostas įrodė esantis patikima alternatyva regione esant nepalankioms oro sąlygoms – priėmė 32 iš kitų oro uostų nukreiptus lėktuvus, 18 jų iš Rygos. Daugiausiai keleivių skrido šventiniu laikotarpiu, gruodžio 22 diena buvo užimčiausia metuose – per tą dieną aptarnauta 4560 keleivių.
Šiuo metu iš Kauno oro uosto tiesiogiai galima pasiekti 19 Europos oro uostų. 2011 m. Kauno oro uosto keleivių srautas viršijo 872 tūkstančius. Išsiplėtus oro uosto siūlomai skrydžių geografijai, padidėjo ir aktyvaus veikimo zona – oro uosto paslaugomis naudojasi Lietuvos, Latvijos, Baltarusijos, Kaliningrado srities ir šiaurinės Lenkijos dalies gyventojai.