Nichola Griffiths niekaip nesuprato, kodėl jos mažylis, kaskart pasodintas į automobilyje esančią jam skirtą kėdutę, susierzindavo. Visos kelionės metu, kad ir kokia ilga ar trumpa ji bebūtų, berniukas rėkdavo, muistydavosi, kartais net sunegaluodavo ir apsivemdavo, bet kartą nuvilkus marškinėlius, ant jo nugaros buvo pastebėta raudona dėmė. Būtent tada tėvai suprato, kad bėda slypi pačioje kėdutėje.
„Iš pradžių galvodavome, kad jis taip elgiasi specialiai. Galiausiai nuėjau į vaistinę ir norėjau įsigyti pykinimą slopinančių vaistų, nes jis net kelis apsivėmė, tačiau sūnus dar per mažas, kad galėtų kažką vartoti“, - sakė mama.
„Kadangi lauke buvo karšta, į kėdutę pasodinome be marškinėlių. Atvykus į vietą, ant jo nugaros pamatėme raudoną dėmę. Iš pradžių pamaniau, kad jam įgėlė bitė, tačiau jos automobilyje neradau“, - pridūrė tėtis Nigelas.
Suradus visų šių neramumų kaltininką, Nichola sakė: „Pastaruosius du metus, kiekviena kelionė jam buvo lyg didžiausia kančia. Vien apie tai pagalvojus, mane supykina. Tai mane paveikė emociškai. Ne kartą keliavome po šalį automobiliu. Jei būtų įvykusi automobilio avarija, net nenoriu pagalvoti, kad būtų nutikę, jei tas išsikišimas jam būtų susmigęs į nugarą.“
Šeima susisiekė su kėdutės pardavėjais. Po dviejų savaičių sulaukus atsakymo, Nichola ir Nigelas kreipėsi į kėdutės gamintojus „Britax“. Jie paprašė atsiųsti kėdutę, kad būtų galima iš arčiau apžiūrėti pavojingas jos vietas. Tėvams buvo išsiųsta laikina automobilio kėdutė.
„Pradėjus naudoti atsiųstą kėdutę, kartu dingo ir visos problemos, o sūnus pamėgo keliones“, - sakė ji.
Gamintojai „Britax“ pripažino problemą. Šeimai pranešta, kad tokia klaida aptikta tik jų įsigytoje kėdutėje, o pašalinus pavojingą spyglį, ją vėl saugu naudoti. Sena, bet pataisyta kėdutė, šiuo metu keliauja atgal pas savo šeimininkus.
Tačiau moters pasitikėjimas įmone sumažėjo. Ji teigė, kad daugiau niekada nenaudos šios įmonės gaminių.
„Esu jo mama, tad privalau jį apsaugoti ir visuomet mylėti. Kartais pagalvoju, jog pasodinus į kėdutę, jis manęs nekęsdavo. Jis negalėjo suprasti, kodėl taip elgiuosi. Kadangi jis vis dar mokosi kalbėti, problemos išdėstyti negalėdavo, tad belikdavo imtis veiksmų, kurie kartais tapdavo pavojingi patys jam“, - sakė Nichola. „Ši įmonė turi gerą reputaciją, o jos gaminiai – vieni brangiausių, tad ir savo vaikui norėjome duoti tik tai, kas geriausia. Kėdutė turėjo jį apsaugoti, tačiau darė atvirkščiai.“
Įmonės „Britax“ atstovas teigė: „Mūsų prioritetas – saugumas, bet to, įmonei taip pat svarbu klientams pasiūlyti tik kokybiškus gaminius. Patvirtiname, jog neseniai su mumis susisiekė vartotoja, pastebėjusi problemą vienoje iš „Prince“ automobilio kėdučių. Taip pat atidžiai patikrinome ir kitus sandėlyje esančius šio tipo produktus, tačiau tokių pačių problemų neaptikome. Pasirodo, toks atvejis vienetinis. Vis dar atvirai bendraujame su nusiskundimų turėjusia vartotoja.“