Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Volvo šių metų pradžioje pristatė visiškai naujus, keturių cilindrų benzininius ir dyzelinius variklius, kurie yra ne tik efektyvesni, tačiau ir galingesni. Nors nauja variklių gama yra pakankamai plati, tačiau Volvo inžinieriai per pastaruosius pusę metų intensyviai dirba ties dviem naujais „Drive-E“ varikliais.
Pradėkime nuo įdomiausio - dyzelinio, taip dyzelinio. D4 ženkliuku paženklintas keturių cilindrų, dviejų litrų darbinio tūrio agregatas, išvystys 190 arklio galių, 400 NM sukimo momentą, 85 g/km CO2, o vidutinės kuro sąnaudos sieks tik 3.3 litro šimtui kilometrų.
Kaip ir likusieji naujos kartos varikliai, taip ir šis D4 agregatas yra aprūpintas „Denso“ firmos purkštukais. Kitaip negu Common rail sistema, kuri kiekvienam purkštukui paduoda tokį patį kuro kiekį, naujoji i-Art technologija kontroliuoja slėgį kiekviename purkštuke.
Tačiau, tai nėra vienintelė naujiena. Volvo nepamiršo benzininių variklių gerbėjų ir pristatė naują turbininį, keturių cilindrų agregatą, kuris išvysto 245 arklio galias ir 350 NM sukimo momentą. Suporavus su aštuonių bėgių automatinę pavarų dėžę, vidutinės kuro sąnaudos sieks tik 5.9 litro šimtui kilometrų.
Vis dėlto, ateityje Volvo ruošiasi papildyti variklių gamą įvairiausio galingumo motorais. Pasak Volvo variklių kūrimo departamento vadovo Michaelio Fleisso, ateityje benzininių variklių gamos pajėgumas svyruos nuo 150 iki 300 arklio galių, o dyzelinių - nuo 120 iki 230 arklio galių.
Volvo šių metų pradžioje pristatė visiškai naujus, keturių cilindrų benzininius ir dyzelinius variklius, kurie yra ne tik efektyvesni, tačiau ir galingesni. Nors nauja variklių gama yra pakankamai plati, tačiau Volvo inžinieriai per pastaruosius pusę metų intensyviai dirba ties dviem naujais „Drive-E“ varikliais.
Pradėkime nuo įdomiausio - dyzelinio, taip dyzelinio. D4 ženkliuku paženklintas keturių cilindrų, dviejų litrų darbinio tūrio agregatas, išvystys 190 arklio galių, 400 NM sukimo momentą, 85 g/km CO2, o vidutinės kuro sąnaudos sieks tik 3.3 litro šimtui kilometrų.
Kaip ir likusieji naujos kartos varikliai, taip ir šis D4 agregatas yra aprūpintas „Denso“ firmos purkštukais. Kitaip negu Common rail sistema, kuri kiekvienam purkštukui paduoda tokį patį kuro kiekį, naujoji i-Art technologija kontroliuoja slėgį kiekviename purkštuke.
Tačiau, tai nėra vienintelė naujiena. Volvo nepamiršo benzininių variklių gerbėjų ir pristatė naują turbininį, keturių cilindrų agregatą, kuris išvysto 245 arklio galias ir 350 NM sukimo momentą. Suporavus su aštuonių bėgių automatinę pavarų dėžę, vidutinės kuro sąnaudos sieks tik 5.9 litro šimtui kilometrų.
Vis dėlto, ateityje Volvo ruošiasi papildyti variklių gamą įvairiausio galingumo motorais. Pasak Volvo variklių kūrimo departamento vadovo Michaelio Fleisso, ateityje benzininių variklių gamos pajėgumas svyruos nuo 150 iki 300 arklio galių, o dyzelinių - nuo 120 iki 230 arklio galių.