Kalėdų parduotuvėje elfe-pardavėja padirbėjusi mergina išskyrė penkias pagrindines taisykles, kurių reikia laikytis, norint sėkmingai plėtoti verslą.
1. Patarimas: būkite matomi.
Kalėdinių atributų parduotuvė, kurioje dirbo Lily, buvo gana nuošalioje vietoje ir net specialiai ieškant buvo sunku ją rasti. Paauglė parduotuvės vadovui pasiūlė iškelti didelę, patrauklią iškabą. Kai tai buvo padaryta, klientų padaugėjo keliskart.
2. Partarimas: užimkite darbuotojus.
Kad ir koks nuobodus darbas būtų, visda yra smagiau ką nors veikti, nei slankioti iš vieno kampo į kitą. Jei turite darbuotojų, kurie turi gana daug laisvo laiko, užimkite juos, sugalvokite jiems įdomios veiklos. Tai net tik duos naudos verslui, bet ir sumažins darbuotojo napasitenkinimą darbu.
3. Patarimas: skatinkite lojalumą komandai.
Paskutinę savo darbo dieną Lily buvo stipriai peršalusi, tačiau vis vien nusprendė eiti į darbą. Jos argumentas buvo – ji negalinti nuvilti kartu Kalėdų Seneliu dirbusio kolegos. Lojalumas ir atsakomybė turėtų būti skatinamas bendradarbiams ir vadovams, o ne kompanijai.
4. Patarimas: skatinti kokybišką aptarnavimą.
Bedirbdama Lily suprato, kad gerai atliekant savo darbą galimą sulaukti ne tik geresnių fianansinių rezultatų, bet ir gauti moralinį pasitenkinimą. Net jei žmogus nieko neperka arba ketina išleisti nedidelę sumą, gerai aptarnauti verta. Rezultatas: laimingas pardavėjas, laimingas klientas. Pastarasis rekomenduoja jus kitiems.
5. Patarimas: padėkite savo darbuotojams.
Kai Lily pajuto uždirbamų pinigų skonį, išmoko ir kitų naudingų dalykų – taupymo, investavimo. Mergina teigė, kad jai pasisekė, jog pirmajame jos darbe buvo tobulėti padedantis vadovas ir kolegos. Kai darbuotojui nesiseka, dar nereiškia, kad jis yra nevykėlis, kartais padėtį blogina pats vadovas, kuris nežino arba nepasako, ko nori.