1. Planuokite savo savaitės darbus. Iš anksto planuokite savo savaitės darbus, taip net ir pajautę nuovargį susitvarkysite lengviau. Visada yra paprasčiau daryti darbus tada, kai žinote, ką turite atlikti. Blogiau, kai nežinote, ko griebtis.
2. Redaguokite savo darbų sąrašą. Darbų sąrašas yra naudingas, tačiau ne visada jį pavyksta atlikti taip, kaip užsirašėte. Jei nebespėjote kažko atlikti, pakeiskite užduoties laiką, tačiau jokiu būdu nepalikite darbo paskutinei minutei.
3. Supaprastinkite darbą. Kasdien gauname krūvą elektroninių laiškų, žinučių, skambučių. Panaikinkite dirgiklius ir „laiko vagis“, atsisakykite nereikalingų naujienlaiškių, deleguokite jums nepriklausančias užduotis kitiems, skirkite laiko poilsiui kas porą valandų, o ne tada, kai jau nebepakeliate įtampos.
4. Žinokite, kada reikia pasakyti „ne“. Kad ir kokie paslaugūs jūs būtumėte, laikas pasakyti kai kuriems žmonėms ar įpročiams „ne“. Galbūt mažiau šnekučiuokitės su kolegomis, nenaršykite socialiniuose tinkluose arba pasakykite įkyriai kolegei, jog dabar negalite kalbėti apie jos vyrą, vaikus ir katiną.
5.Rinkite akmenėlius. Psichologai pataria, kaip efektyviau atlikti darbus ir neprarasti motyvacijos. Pavyzdžiui, per dieną turite atlikti 7 užduotis. Pasistatykite ant stalo stiklainiuką, o į stalčių įsidėkite akmenėlių. Kaskart, kai atliksite vieną užduotį, vieną akmenėlį įdėkite į stiklainį. Dienos / savaitės pabaigoje ne tik pamatysite, kiek daug atlikote darbų, bet taip pat bus lengviau suprasti, kiek nedaug jų liko.
6. Auginkite augalus. Nuovargį padės sumažinti biure esantys augalai. Visų pirma, laistydami ar valydami juos turėsite laisvą minutę, kada galėsite pailsėti, taip pat jais galėsite pasigrožėti, kai stokosite kūrybiškumo.