• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekviena markė, kuri yra po didžiuliu „VAG“ koncerno skėčiu, tarpusavyje dalinasi daugybe įvairiausių komponentų. Tačiau tai pasakyti galima tik apie 98% šio koncerno pagamintų automobilių. 
„Bugatti“, „Bentley“, „Lamborghini“ ir „Porsche“ turi didžiausią laisvę, nes šių markių pirkėjai reikalauja išskirtinumo, prabangos, ištaigingumo. Tačiau net ir šių markių automobiliai turi įvairiausių komponentų, kurie yra naudojami pigesniuose, masėms prieinamuose automobiliuose. Vis dėlto, automobilis, kurį dabar pamatysite, neturi nieko bendro su „Porsche“, „Audi“ ar net kitais „Lamborghini“ modeliais. Net ir su savo broliais „Mulsanne“ dalinasi vos keliomis tomis pačiomis detalėmis.
„Bentley Mulsanne“ nuo kitų „Bentley“ modelių skiriasi tuo, jog šis prabangus sedanas buvo sukurtas ne „Volkswagen“, ne „Audi“ ar kitų „VAG“ koncerno, o tik „Bentley“ inžinierių. Paskutinį kartą „Bentley“ markės specialistai savomis jėgomis automobilį sukūrė tik 1930 metais. Po to visi iki vieno „Bentley“ modeliai dalinosi platformomis, varikliais ir kitais komponentais su „Rolls-Royce“.
Kadangi „Mulsanne“ yra „Bentley“ markės flagmanas, automobilio gamybos eigoje robotai atlieka labai mažą vaidmenį. Maždaug 95% visų automobilio gamybos ir surinkimo atlieka žmogaus rankos, todėl nenuostabu, jog „Mulsanne“ sedanas kainuoja nuo 243 tūkst. eurų.
Tad turėdami progą, pasižiūrėkime ir paganykime akis į vieno įspūdingiausio automobilio gamybos procesą.

Kiekviena markė, kuri yra po didžiuliu „VAG“ koncerno skėčiu, tarpusavyje dalinasi daugybe įvairiausių komponentų. Tačiau tai pasakyti galima tik apie 98% šio koncerno pagamintų automobilių. 
„Bugatti“, „Bentley“, „Lamborghini“ ir „Porsche“ turi didžiausią laisvę, nes šių markių pirkėjai reikalauja išskirtinumo, prabangos, ištaigingumo. Tačiau net ir šių markių automobiliai turi įvairiausių komponentų, kurie yra naudojami pigesniuose, masėms prieinamuose automobiliuose. Vis dėlto, automobilis, kurį dabar pamatysite, neturi nieko bendro su „Porsche“, „Audi“ ar net kitais „Lamborghini“ modeliais. Net ir su savo broliais „Mulsanne“ dalinasi vos keliomis tomis pačiomis detalėmis.
„Bentley Mulsanne“ nuo kitų „Bentley“ modelių skiriasi tuo, jog šis prabangus sedanas buvo sukurtas ne „Volkswagen“, ne „Audi“ ar kitų „VAG“ koncerno, o tik „Bentley“ inžinierių. Paskutinį kartą „Bentley“ markės specialistai savomis jėgomis automobilį sukūrė tik 1930 metais. Po to visi iki vieno „Bentley“ modeliai dalinosi platformomis, varikliais ir kitais komponentais su „Rolls-Royce“.
Kadangi „Mulsanne“ yra „Bentley“ markės flagmanas, automobilio gamybos eigoje robotai atlieka labai mažą vaidmenį. Maždaug 95% visų automobilio gamybos ir surinkimo atlieka žmogaus rankos, todėl nenuostabu, jog „Mulsanne“ sedanas kainuoja nuo 243 tūkst. eurų.
Tad turėdami progą, pasižiūrėkime ir paganykime akis į vieno įspūdingiausio automobilio gamybos procesą.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų