Citroen 2CV
Ar žinojote, kad pats populiariausias prancūziškas automobilis turėjo „Boxer“ tipo motorą? Prancūzijos „tautos automobiliu“ pakrikštytas automobilis turėjo vos 2 cilindrų benzininį variklį, kurio darbinis tūris buvo vos 0.3 litro ir išvystė 9 arklio galias.
Metams bėgant, variklio darbinis tūris ir jo galia augo. Pačios naujausios „Citroen 2CV“ modelio versijos turėjo 0.6 litro, 35 arklio galias išvystantį „Boxer“ tipo variklį.
Daf 33
„Daf“? Ar tai nėra vilkikų gamintojas? Iš dalies Jūs būsite teisūs, tačiau Olandijoje įsikūrusi kompanija kadaise bandė gaminti ir lengvuosius automobilius.
Nuo 1967 iki 1974 metų, vilkikų specialistė gamino šį mažą miesto automobilį, kuris turėjo 0.6 litro, vėliau 0.7 litro, benzininį variklį.
Didžiausias šio automobilio išskirtinumas - „CVT“ pavarų dėžė. Taip, gerbiamieji. „Daf“ į savo automobilį sumontavo „CVT“ pavarų dėžę.
Chevrolet Corvair
Jeigu esate amerikietiškų automobilių gerbėjas, tada tikrai turėtumėte žinoti štai šį „Chevrolet“ modelį. 1965 metais pristatytas sedanas anuomet garsėjo puikiu pakabos darbu ir netradicinėje vietoje sumontuotu 2.7 litro benzininiu varikliu.
„Corvair“ variklis buvo sumontuotas ne priekyje, bet gale. Ir tai buvo ne įprastas benzininis variklis, o „Boxer“ tipo variklis.
Lancia Flavia
Nuo 1961 metų, „Lancia Flavia“ buvo pardavinėjamas su 1.5 litro, keturių cilindrų benzininiu varikliu, kuris anuomet išvystydavo 78 arklio galias. Versija su tiesioginiu įpurškimu išspausdavo 102 arklio galias.
Tuo tarpu pati galingiausia modifikacija su 2.0 litrų darbinio tūrio motoru išvystydavo 126 arklio galias.
Porsche 911
Šio automobilio pristatyti tikrai nereikia. Daugiau nei penkis dešimtmečius gaminamas automobilis visada buvo komplektuojamas su „Boxer“ tipo motorais. Tačiau „911“ buvo ne pirmasis „Porsche“ modelis turėjęs „Boxer“ tipo motorą. „Porsche 356“ buvo pirmasis kompanijos modelis turėjęs „Boxer“ tipo variklį.
Sportiškų automobilių segmentą užkariavusi „Porsche 911“ pirmą kartą buvo pristatyta 1963 metais. Jeigu ne „Peugeot“ vadovų įsikišimas, šiandien „Porsche 911“ būtų vadinamas „Porsche 901“.
Subaru SVX
Jeigu jau kalbame apie „Boxer“ tipo motorus, tikrai nereikia pamiršti paminėti „Subaru“. Kelis dešimtmečius „Boxer“ tipo motorams didžiulį dėmesį skirianti kompanija net nesiruošia atsisakyti šios konfigūracijos.
Vienas iš įdomiausių „Subaru“ modelių pasirodžiusių per pastaruosius dvidešimt metų - „Subaru SVX“. Giorgetto Giugiaro suprojektuotas automobilis turėjo 3.3 litro, 6 cilindrų benzininį variklį, kurio pajėgumas siekė 230 arklio galių.
Tatra 600
Vienas aerodinamiškiausių automobilių pasaulyje - „Tatra 600“, kaip ir „Porsche 911“ turėjo gale sumontuotą „Boxer“ tipo variklį. Tai buvo 2.0 litrų, 4 cilindrų motoras, kuris išvystė 55 arklio galias.
„Tatra 600“ buvo gaminamas gan neilgai. Čekai šio automobilio gamybą pradėjo 1948 metais, o nutraukė - 1952 metais.
Toyota Sports 800
„Toyota GT86“ nebuvo pirmasis „Toyota“ modelis, kuris turėjo „Boxer“ tipo motorą. „Toyota Sports 800“ buvo pirmasis sportiškas modelis su „Boxer“ motoru. Jis buvo gaminamas tik penkerius metus, nuo 1960 iki 1965 metų.
Įdomu yra tai, kad „Toyota Sports 800“ buvo gaminamas ne tik su kupė, bet ir su „Targa“ tipo kėbulo tipais.
„Toyota Sports 800“ buvo komplektuojamas su 0.7 arba 0.8 litro motorais.
Volkswagen Beetle
Visiems iki gyvo kaulo žinomas automobilis, kuris buvo gaminamas nuo 1938 iki 2003 metų. Per šį ilgą laiko tarpą „Volkswagen“ pagamino net 21.5 mln. automobilių.
Kaip ir „Toyota Corolla“, taip „Volkswagen Beetle“ buvo pardavinėjamas visame pasaulyje. Jis buvo populiarus Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Europoje, Azijoje ir net Australijoje.