Žurnalas”Advertisement Age” paskelbė labiausiai nevykusių reklaminių siužetų, kuriuos pasaulio televizijos parodė 2004 metais, sąrašą.
Pirmąją vietą užėmė siužetas, reklamavęs prezervatyvus “Trojan”: jame žemiau juostos nuogi sportininkai, atstovaujantys įvairioms pasaulio šalims, dalyvauja seksualinėse varžybose "?limpiadoje".
Antrojoje vietoje - muilo “Lux” reklama, kurioje nusifilmavo TV serialo "Seksas ir miestas" žvaigždė Sarah Jessica Parker: nusipraususi duše su minėtu muilu, moteris pavirsta garsenybe.
Kita to paties serialo herojė Kim Catral nusprendžia sugadinti vyrui nuotaiką su arbata “Tatley” (6 vieta).
Trečiojoje vietoje kūrinys, reklamuojantis “Virgin Mobil” ryšio paslaugas: veiksmas vyksta vyrų tualete, kurio darbuotojas mielai padeda klientams atlikti ir mažus, ir didelius reikalus.
Jennifer Aniston reklamuoja kredito kortelę, tuo pačiu metu gamindama puodynes (4 vieta). Dainininkės Britney Spears, Beyonce ir Pink nusifilmavo gladiatorių vaidmenyje Koliziejaus arenoje - taip jos reklamavo gazuotą gėrimą “Pepsi”, kurį gėrė net Romos imperatorius (5 vieta).
George’o Clooney dėmesį galima patraukti palikus neuždarytas naujojo automobilio “Fiat” dureles - superžvaigždė įlenda į svetimą automobilį, mėgaujasi jo begaliniais privalumais ir galiausiai leidžia sau nuvažiuoti į pasaulio kraštą (7 vieta).
Dustinas Hofmannas veda dukrą į sutuoktuves, vairuodamas naują “Audi” (8 vieta). Kompanija “Sony” reklamavo žaidimų vaizdo priedus su dviem nykštukais: jie kaip katės riejasi didelėse dėžėse, kol galų gale sužvejoja norimą priedą (9 vieta).
Ispanų laikraštis “El Pais” reklamavo naują paslaugą - nemokamą galimybę naršyti jo interneto puslapyje tris mėnesius. Tam buvo panaudoti sugriauto Pasaulio prekybos centro vaizdai, lydimi titrų: "Tai įvyko per vieną dieną; pagalvokite, kas gali atsitikti per tris mėnesius”.