2 ) Lancia Thema x Ferrari 308
Tai yra ne pirmas projektas, kai „Lancia“ markės automobiliai aprūpinami „Ferrari“ inžinierių sukurtais agregatais. Tačiau „Thema 8.32“ iki šiol yra vienas iš tų automobilių, kuris geriausiai apibūdina „Mažojo Ferrari“ sąvoką.
Į „Lancia“ montuotas motoras išvystė 215 arklio galių ir leido iki 100 km/val. įsibėgėti per 6.8 sekundės.
3 ) Ford Mondeo x Noble M400
Mėgstamiausias britų automobilių gamintojas tiekė šešių cilindrų širdį vienam geriausių britiškų sportiškų automobilių. „ST220“ ir „M400“ turėjo tuos pačius 6 cilindrų benzininius variklius, tačiau į „Noble“ montuotas agregatas buvo truputėlį galingesnis ir turėjo visiškai naują kompiuterio valdymo programą. Be to, šešių cilindrų motorui kompaniją palaikė dvi turbinos, kurios padėjo pasiekti 431 arklio galią ir įsibėgėjimo laiką iki 100 km/val. sumažinti vos iki 3.3 sekundės.
4 ) BMW 750i x McLaren F1
Daugelis automanų žino, jog vieną greičiausių pasaulio automobilių varė „BMW“ inžinierių sukurtas 12 cilindrų agregatas. Senojo motoro versija buvo montuojama į tuometinį „BMW“ markės modelių gamos flagmaną - „750i“.
5 ) Pagani Zonda C12 x Mercedes S 600
„Pagani“ automobilių širdis atkeliauja iš Vokietijos, o tiksliau - „AMG“ variklių gamybos cecho, kuriame rankomis surenkamas kiekvienas benzinu varomas agregatas. Pats pirmasis „Pagani“ modelis turėjo visiškai tokį patį variklį kaip ir prabangiausias „Mercedes Benz“ modelis - „S600“. Tik praėjus porai metų, į „Pagani“ montuojami varikliai turėjo keletą skirtumų.
6 ) Ford Mondeo x Caterham Seven
„Rover“ ir „Ford“ - du automobilių gamintojai, kurių sukurti varikliai būdavo montuojami į aibe visokiausių modelių. „Rover“ markei bankrutavus, pakankamai ankšta scena atiteko „Ford“. Modernias „Lotus Seven“ interpretacijas kuriantys „Caterham“, jau daugelį metų į savo bolidus montuoja 2.0 litrų, „Duratec“ variklių šeimos agregatus. Tad jeigu turite trečios kartos „Ford Mondeo“, savo draugams galite pasakyti, jog toks pats motoras montuojamas ir į „Caterham Seven“.
7 ) Lotus Evora x Toyota Camry
„Lotus“ priėmė vieną geriausių sprendimų atsisakyti „Rover K“ variklių ir juos pakeisti „Toyota“ agregatais. „Elise“, „Exige“ ir „Evora“ yra varomi „Toyota“ inžinierių sukurtais agregatais. Tuo tarpu į „Evora 400“ montuojamas variklis yra montuojamas ir į pakankamai erdvų bei šeimynišką automobilį - senajame žemyne neparduodamą „Toyota Camry“.
8 ) Audi S4 x Spyker C8
„Audi S4“ - greitas automobilis. Patogus, komfortiškas, puikiai surinktas ir nuostabiai skambantis. Už pastarąjį punktą reikėtų dėkoti 4.2 litro, 8 cilindrų agregatui, tačiau ar žinojote, jog toks pats agregatas yra montuojamas ir į ekstravagantiškai atrodantį „Spyker C8“?
9 ) Ford Crown Victoria x Koenigsegg CC
„Ford“ varikliai buvo montuojami ne tik į D.Britanijoje sukurtus automobilius. „Koenigsegg“ kompanijos įkūrėjas, Christianas von Koenigseggas, į savo pirmąjį automobilį sumontavo ženkliai modifikuotą, tačiau į „Crown Victoria“ montuojamo agregato genų.
Švediškas superautomobilis naudojo „Ford Modular“ benzininį variklį, kuris „CC“ modelyje išvystė 806 arklio galias ir 922 Nm sukimo momentą.
10 ) Volvo XC90 x Noble M600
Tiek į „Volvo“, tiek į „Noble“ montuotas motoras buvo sukurtas ne D.Britanijoje, ne Vokietijoje ir ne Švedijoje. 4.4 litro benzininis variklis buvo sukurtas Japonijoje, gabių specialistų, dirbančių „Yamaha“ gamykloje. Nepaisant sąsajų, į britišką automobilį montuojamas „Yamaha“ motoras išvysto net 650 arklio galių!