• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Į viršų pasikeliantys žibintai - elementas, kurio pasiilgsta daugelis automanų. Nors tokio tipo žibintus turėjo tik sportiški automobiliai, tačiau tokį kuklų privalumą turėjo ir keletas modelių, kurie buvo prieinami paprastiems mirtingiesiems, pavyzdžiui „Mazda 323F“.
Šio tipo žibintai iš automobilių industrijos akiračio išnyko dėl dviejų priežasčių. Pirmoji - pasikeliantys žibintai pablogindavo automobilių aerodinamiką, o antra - pakelti žibintai labai stipriai sužalodavo pėsčiąjį, kuris netikėtai nuspręsdavo atsigulti ant jūsų automobilio priekinės dalies.
Tad turėdami progą, prisiminkime 10 automobilių, kurie mus džiugino pasikeliančiais priekiniais žibintais ir iš serijinės gamybos pasitraukė ne taip jau seniai - prieš maždaug 10 metų.

CHEVROLET CORVETTE C5


Daugelį metų „Chevrolet Corvette“ buvo vienintelis automobilis, kuris galėjo sudominti europiečius persėsti iš „Porsche 911“ ar kurio nors kito europietiško sportiško automobilio. „Corvette C6“ nebuvo itin sėkmingas Europoje, tačiau savo gimtinėje jis buvo mėgstamas, dievinamas ir liaupsinamas.

Į viršų pasikeliantys žibintai - elementas, kurio pasiilgsta daugelis automanų. Nors tokio tipo žibintus turėjo tik sportiški automobiliai, tačiau tokį kuklų privalumą turėjo ir keletas modelių, kurie buvo prieinami paprastiems mirtingiesiems, pavyzdžiui „Mazda 323F“.
Šio tipo žibintai iš automobilių industrijos akiračio išnyko dėl dviejų priežasčių. Pirmoji - pasikeliantys žibintai pablogindavo automobilių aerodinamiką, o antra - pakelti žibintai labai stipriai sužalodavo pėsčiąjį, kuris netikėtai nuspręsdavo atsigulti ant jūsų automobilio priekinės dalies.
Tad turėdami progą, prisiminkime 10 automobilių, kurie mus džiugino pasikeliančiais priekiniais žibintais ir iš serijinės gamybos pasitraukė ne taip jau seniai - prieš maždaug 10 metų.

CHEVROLET CORVETTE C5


Daugelį metų „Chevrolet Corvette“ buvo vienintelis automobilis, kuris galėjo sudominti europiečius persėsti iš „Porsche 911“ ar kurio nors kito europietiško sportiško automobilio. „Corvette C6“ nebuvo itin sėkmingas Europoje, tačiau savo gimtinėje jis buvo mėgstamas, dievinamas ir liaupsinamas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1


2


3


CIZETA V16T


Futuristiška išvaizda ir V16 tipo variklis leido šiam automobiliui labai trumpam tapti superautomobilių klubo nariu. Turėdamas 8 kumštelinius velenus, po 4 vožtuvus cilindrui ir 9.3:1 suspaudimo laipsnį, šis variklis sukurdavo rimtų 520 arklių kaimenę prie 8000 aps/min ir 678 Nm sukimo momentą prie 6000 aps/min. Tokie parametrai nepadarytų gėdos net šiandien. Paskutinis modelis dienos šviesą išvydo 2006 metais.

REKLAMA

4


5


6


De Tomaso GUARA


Tai buvo paskutinis automobilis, kurį sukūrė „De Tomaso“ vėdlys ir įkūrėjas - Alejandro de Tomaso. Glaudžiai bendradarbiaudamas su „Ford“, Alejandro De Tomaso sugebėjo už juokingą kainą įsigyti „Ford“ 8 cilindrų variklį, kuris vėliau nugulė į štai šį modelį. Šio egzotiško automobilio gamyba nutrūko 2004 metais.

REKLAMA
REKLAMA

7


8


9


FERRARI 456m


„Ferrari“ buvo vienas iš tų gamintojų, kuris dievino pakeliamus žibintus. Beveik kiekvienas „Ferrari“ modelis juos turėjo ir tik dėl tam tikrų suvaržymų privalėjo jų atsisakyti. „Ferrari 456m“ buvo paskutinis šios kompanijos modelis, kuris turėjo į viršų pakeliamus žibintus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

10


11


12


HONDA NSX


Pirmosios kartos „Honda NSX“ automobilio gamyba truko ilgai, labai ilgai. Pasirodęs pirmą kartą 1990 metais, japoniškas superautomobilis gamyboje išliko iki net 2005 metų. Jeigu ne sumažėjusi paklausa, vargu ar „Honda“ būtų pasiryžusi nutraukti šio puikaus modelio gamybą.

REKLAMA

13


14


15


ISO GRIFO


Jeigu apie šio automobilio egzistavimą išgirdote pirmą kartą - nieko baisaus, nes pirmieji prototipai buvo sukurti 1990-ųjų viduryje, tačiau į bendro naudojimo kelius pirmasis modelis išriedėjo tik 2010 metais.

16


17


18


LOTUS ESPRIT


Legendinis automobilis, kuris daugelį dešimtmečių buvo „Lotus“ reklaminis veidas. Nepaisant įvairiausių sunkumų, britiškų automobilių gamintoja sugebėjo išlaikyti „Lotus Esprit“ gamybą iki pat 2004 metų. Nors pagal pirminį planą naujoji „Lotus Esprit“ karta turėjo pasirodyti 2007 metais, tačiau įvairūs atidėliojimai ir pinigų trūkumas privertė pakeisti „Lotus“ vadovų planus.

REKLAMA

19


20


21


MAZDA RX-7


Dar vienas legendinis automobilis, kurio pristatyti tikrai nereikia. Lengvas, aerodinamiškas, aprūpintas rotoriniu varikliu. Gimęs 1990-aisiais, tačiau dėl griežtų taršos emisijų buvo ištremtas 2002 metų pabaigoje.

22


23


24


VENTURI ATLANTIQUE


Prancūzijos automobilių industrija žinoma dėl tokių markių kaip : „Peugeot“ ar „Renault“, tačiau štai šis gražuolis taip pat buvo pagamintas Prancūzijoje ir naudojo 3,0 litrų, 6 cilindrų motorą iš „Peugeot“. Elegantiškas ir patrauklus automobilis, deja, taip ir nesugebėjo surasti didžiulio gerbėjų būrio. Iš viso buvo pagaminti vos 47 egzemplioriai.

25


26


27


PONTIAC FIREBIRD


JAV industrijos ikona, kurią užkietėję automanai atsiveždavo ir į Lietuvą. Po efektinga išvaizda slypėjo ne tik 6 cilindrų, bet ir 8 cilindrų jėgos agregatas, kuris buvo pasiskolintas iš „Chevrolet Corvette“.

28


29


30

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų