CIZETA V16T
Futuristiška išvaizda ir V16 tipo variklis leido šiam automobiliui labai trumpam tapti superautomobilių klubo nariu. Turėdamas 8 kumštelinius velenus, po 4 vožtuvus cilindrui ir 9.3:1 suspaudimo laipsnį, šis variklis sukurdavo rimtų 520 arklių kaimenę prie 8000 aps/min ir 678 Nm sukimo momentą prie 6000 aps/min. Tokie parametrai nepadarytų gėdos net šiandien. Paskutinis modelis dienos šviesą išvydo 2006 metais.
De Tomaso GUARA
Tai buvo paskutinis automobilis, kurį sukūrė „De Tomaso“ vėdlys ir įkūrėjas - Alejandro de Tomaso. Glaudžiai bendradarbiaudamas su „Ford“, Alejandro De Tomaso sugebėjo už juokingą kainą įsigyti „Ford“ 8 cilindrų variklį, kuris vėliau nugulė į štai šį modelį. Šio egzotiško automobilio gamyba nutrūko 2004 metais.
FERRARI 456m
„Ferrari“ buvo vienas iš tų gamintojų, kuris dievino pakeliamus žibintus. Beveik kiekvienas „Ferrari“ modelis juos turėjo ir tik dėl tam tikrų suvaržymų privalėjo jų atsisakyti. „Ferrari 456m“ buvo paskutinis šios kompanijos modelis, kuris turėjo į viršų pakeliamus žibintus.
HONDA NSX
Pirmosios kartos „Honda NSX“ automobilio gamyba truko ilgai, labai ilgai. Pasirodęs pirmą kartą 1990 metais, japoniškas superautomobilis gamyboje išliko iki net 2005 metų. Jeigu ne sumažėjusi paklausa, vargu ar „Honda“ būtų pasiryžusi nutraukti šio puikaus modelio gamybą.
ISO GRIFO
Jeigu apie šio automobilio egzistavimą išgirdote pirmą kartą - nieko baisaus, nes pirmieji prototipai buvo sukurti 1990-ųjų viduryje, tačiau į bendro naudojimo kelius pirmasis modelis išriedėjo tik 2010 metais.
LOTUS ESPRIT
Legendinis automobilis, kuris daugelį dešimtmečių buvo „Lotus“ reklaminis veidas. Nepaisant įvairiausių sunkumų, britiškų automobilių gamintoja sugebėjo išlaikyti „Lotus Esprit“ gamybą iki pat 2004 metų. Nors pagal pirminį planą naujoji „Lotus Esprit“ karta turėjo pasirodyti 2007 metais, tačiau įvairūs atidėliojimai ir pinigų trūkumas privertė pakeisti „Lotus“ vadovų planus.
MAZDA RX-7
Dar vienas legendinis automobilis, kurio pristatyti tikrai nereikia. Lengvas, aerodinamiškas, aprūpintas rotoriniu varikliu. Gimęs 1990-aisiais, tačiau dėl griežtų taršos emisijų buvo ištremtas 2002 metų pabaigoje.
VENTURI ATLANTIQUE
Prancūzijos automobilių industrija žinoma dėl tokių markių kaip : „Peugeot“ ar „Renault“, tačiau štai šis gražuolis taip pat buvo pagamintas Prancūzijoje ir naudojo 3,0 litrų, 6 cilindrų motorą iš „Peugeot“. Elegantiškas ir patrauklus automobilis, deja, taip ir nesugebėjo surasti didžiulio gerbėjų būrio. Iš viso buvo pagaminti vos 47 egzemplioriai.
PONTIAC FIREBIRD
JAV industrijos ikona, kurią užkietėję automanai atsiveždavo ir į Lietuvą. Po efektinga išvaizda slypėjo ne tik 6 cilindrų, bet ir 8 cilindrų jėgos agregatas, kuris buvo pasiskolintas iš „Chevrolet Corvette“.