Biškutėlį spustelėjau greitkelyje
Prieš Jūsų akis - 1.7 litro darbinio tūrio dyzelinis variklis, kuris kadaise į priekį gynė „Hyundai“ markės automobilį. Iš nuotraukų matyti, jog 1.7 litro dyzelinis motoras sukėlė griausmingą atsisveikinimo koncertą, nes ne viena variklio detalė sugebėjo pažeisti radiatorių, generatorių ir starterį.
Kaip tai galėjo atsitikti? Pasirodo, mažytis 1.7 litro dyzelinis variklis neatlaikė didžiulių krūvių. Į dirbtuves atvežto automobilio savininkas sakė, jog kelis šimtus kilometrų be sustojimų važiavo 170 km/val. greičiu. Mechaniko spėjimu, tai ir buvo peilis po variklio kaklu, kuris sukėlė grandininę reakciją. Vis gi, tai nėra normalu, ar ne?
Katė įsliūkino į automobilį ir jame mirė
Pasirodo, pasaulyje būna ir tokių gedimų už kuriuos reikėtų kaltinti kates. Šaltuoju metų laiku jie mėgsta įsliūkinti į variklio skyrių, tačiau kaip jam pavyko atsidurti langų apipūtimo sistemoje - nežinome.
Vargšas katinas.
Mano BMW Z3 perkaito
Automobilio variklio aušinimo sistema - viena svarbiausių. Automanai puikiai žino, jog reikia atsižvelgti į bet kokius aušinimo sistemos simptomus, nes viskas gali baigtis blogai. Štai, kad ir šio „BMW Z3“ savininkas, kuris atvykęs į dirbtuves kaltino gamintoją, jog kuria nepatikimus automobilius. Tačiau kaltas buvo ne gamintojas, o pats automobilio savininkas, kuris nesugebėjo pamatyti, jog šalia radiatoriaus esantis propeleris yra apgailėtinos būklės.
Vietoj dyzelino įpyliau benzino
Turbūt ne vieną kartą esate girdėję kaip žmogus į savo automobilio kuro baką įpila ne tos rūšies kurą. Į benzinu varomą automobilį įpila dyzelino arba atvirkščiai.
Būkite atidūs, nes jeigu į automobilio kuro baką įpilsite ne tos rūšies degalus, Jūsų variklį ištiks infarktas. Štai kaip po tokio kokteilio atrodo stūmokliai.
Meistreli, o kada reikia keisti tepalo filtrą?
Kada reikia automobilyje esančius filtrus? Kiekvienas gamintojas įvardija skirtingą laikotarpį, tačiau jeigu Jūsų kolega pasako - O kam juos keisti iš viso? O gi tam, kad nepatektumėte į tokią pačią situaciją kaip štai šis vyriokas. Su tuo pačiu tepalo filtru jis nuvažiavo 133 tūkst. kilometrų.
Meistreli, nesuprantu, supuvo išmetimo sistema?
Kiekvienas turbūt esame susidūrę su situacija, kai išmetimo sistema pradeda sakyti - „Aš jau pradedu rūdyti“. Tačiau šio senjoro bėda buvo truputėlį kitokia. Atvykęs į servisą jis skundėsi, jog automobilis pradėjo garsiau dirbti, o ką jau kalbėti apie normalios oro temperatūros palaikymą automobilio interjere. Užteko pakelti po priekine sėdyne esantį kilimą...
Ne, nereikia padangų keisti. Pakeisk tik tepalus
Dar viena situacija iš serijos - „Skūpus moka du kartus.“
Surask kokią pigesnę detalę
Bandymas sutaupyti ant vienos ar kitos detalės priveda iki štai tokių atradimų, kurie kelia juoką.
Kam keisti, jeigu veikia?
Įsivaizduokite, esate automobilių mechanikas ir į Jūsų rankas patenka automobilis, kuriam reikia pakeisti tepalų filtrą. Atsidarote kapotą, pamatote tepalų filtrą, o ant jo užrašas byloja, jog jis paskutinį kartą buvo keistas 1997 metais. Ką Jūs darote? Juokiatės ar kviečiate šeimininką, jog galėtumėte išvadinti kvailiu?
Esate matę geresnių kuriozų? Pasidalinkite komentarų sekcijoje apačioje.