Iš gamyklos išriedėjęs 1998 metų gegužę, vokiškas universalas tapo tikru darbiniu arkliu. Per 18 eksploatacijos metų, 5 serijos „BMW“ nuvažiavo 970 968 kilometrus arba maždaug 4500 kilometrų per vieną mėnesį. Atsižvelgiant į gamintojo rekomendacijas ir „BMW“ savininko nuvažiuojamą ridą, universalo savininkas variklio tepalus keitė net keturis kartus per metus.
Kaip bebūtų keista, tačiau darbiniu arkliu tapęs „BMW“ universalas atrodo geriau už visus analogus, kuriuos galima įsigyti Lietuvoje už tą pačią kainą. Vargu ar už 1000 eurų galėtumėte įsigyti pakankamai gerai išlaikytą „BMW 525 tds“ universalą. Žinoma, tai nėra viena iš tų 5 serijos „BMW“ modifikacijų, kuri pasižymėtų tokia paklausa kaip „BMW 530d“, tačiau šis darbinis arklys tik dar kartą įrodo, jog tinkama automobilio priežiūra gali leisti be didelių problemų nuvažiuoti ne tik 600 000, bet ir 900 000 kilometrų.
Jeigu susidomėjote - nieko nelaukite ir būkite vienas iš tų vairuotojų, kuris padės šiam darbiniam arkliui perlipti
1 mln. kilometrų ribą.