„Yahoo!“ mažmeninės prekybos vadovas Europos regione Joshua Partridge'as teigia, kad skaitmeninei reklamai tampant vis labiau personalizuotai, nukreiptai į tikslines auditorijas, internete veikiančios kompanijos neišvengiamai susiduria su privačių duomenų saugojimo iššūkiu.
„Dirbdama su dideliais duomenų kiekiais, kompanija turi skirti ypatingą dėmesį privačių duomenų saugumui, tuo labiau, kad ir vartotojai, ir reklamos užsakovai siekia pasitikėjimo vieni kitais bei kompanija, teikiančia skaitmeninės reklamos paslaugas,“ – sako J. Partridge'as, pridurdamas, kad „Yahoo!“ šių duomenų saugai skiria daug dėmesio ir yra prisijungusi prie pasaulinės „Do not track“ iniciatyvos, leidžiančios vartotojams išreikšti nesutikimą būti sekamiems internetinėje erdvėje.
Pasak J. Partridge'o, dirbusio tokiose kompanijose kaip „NBC-Universal“ bei „Disney“, suderinti privačių duomenų saugumą, skaitmeninės reklamos tikslingumą ir tuo pat metu – patogų vartotojui priėjimą prie jo paties naudojamų duomenų, yra sudėtingas bei daug pastangų reikalaujantis procesas. Tačiau tai ir yra svarbiausias uždavinys ateities interneto rinkai. Būtent vartotojų privatumo paisymas padeda „Yahoo!“ pritraukti didelius lankytojų srautus: kas mėnesį „Yahoo!“ portalą aplanko daugiau nei 700 mln. lankytojų. Lietuvoje kompanija turi 500 tūkst. ištikimų vartotojų, Estijoje – 150 tūkst., Latvijoje – 235 tūkst.
Gegužės 31 – birželio 1 d. J. Partridge'as konferencijoje LOGIN 2012 kalbės apie kūrybingumą ir naujus internetinės reklamos formatus, dalinsis įžvalgomis apie technologijų progresą, sakoma rengėjų pranešime.