Pasak tyrimų bendrovės, Kinijos vaizdo įrašų programos populiarumas išaugo, nepaisant buvusio JAV prezidento Donaldo Trumpo pastangų ją uždrausti arba priversti parduoti JAV investuotojams.
Manoma, kad „TikTok“, priklausanti Kinijoje įsikūrusiai „ByteDance“, turi milijardą vartotojų visame pasaulyje, įskaitant daugiau nei 100 mln. JAV, ir yra ypač populiari tarp jaunųjų vartotojų.
JAV prezidentas Joe Bidenas birželį atšaukė savo pirmtako vykdomuosius įsakymus, kuriais buvo siekiama uždrausti „TikTok“ ir Kinijai priklausančiai „WeChat“ prieigą prie JAV rinkų dėl nacionalinio saugumo problemų, tačiau nurodė peržiūrėti galimas užsieniečiams priklausančių interneto platformų keliamas rizikas.
Nors vyko politinės diskusijos dėl vaizdo įrašo bendrinimo platformos, „App Annie“ duomenys rodo, jog „TikTok“ iš ketvirtosios 2019 metais užimtos vietos populiariausių programų sąraše praėjusiais metais tapo dažniausiai atsisiųsta programa.
„TikTok“ aplenkė „Facebook“ ir dvi JAV interneto milžinės susirašinėjimo žinutėmis programas „Messenger“ ir „WhatsApp“, teigia rinkos stebėtoja.
„TikTok“ populiarumas paskatino „Facebook“ priklausančią „Instagram“ pridėti vaizdo įrašų funkcijų, siekiant išnaudoti populiarias tendencijas.
Tuo tarpu „TikTok“ praėjusį mėnesį pradėjo leisti vartotojams skelbti iki trijų minučių trukmės vaizdo įrašus, trigubai padidindamas ankstesnę ribą, kad liktų pranašesnė už konkurentes.
„Facebook“ teigimu, „TikTok“ populiarumo augimas silpnina JAV konkurencijos reguliuotojų teiginius, jog socialiniuose tinkluose dominuoja Kalifornijoje įsikūrusi grupė.