200 kilometrų atstumą Kolorado greitkeliu sunkvežimis įveikė važiuodamas 90 km/val greičiu. Tai buvo pirmasis kartas, kai savaeigis sunkvežimis pristatė komercinį krovinį iš vienos vietos į kitą. Šiam istoriniam pervežimui pasirinktas krovinys – 45 tūkstančiai alaus skardinių.
„Įdomi alaus kelionė, ar ne? Tai tikrai prikausto dėmesį. Juk pastaruoju metu daug girdime apie savaeigius automobilius ir mes jau prie šios idėjos pripratome. Bet, manau, gerokai realesnė tikimybė, kad sunkvežimiai be vairuotojų greičiau įsilies į eismą nei įprasti automobiliai“, - mano automobilių ekspertė Michelle Krebs.
Tiesa, tačiau šito dar teks palaukti, o apie tai, kad sunkvežimiai į kelius išriedėtų visai be jokios priežiūros – galima tik pasvajoti. Net ir tolimų reisų kelionėse prižiūrėtojas esą būtinas. Tačiau ekspertų teigimu, svarbiausia dabar Jungtinėse Valstijose suvienodinti teisinį tokių transporto priemonių panaudojimą.
„Na, akivaizdu, kad savaeigiai automobiliai – mūsų ateitis. O šis bandymas tarsi priminimas įstatymų leidėjams imtis veiksmų ir pradėti kurti naudojimosi šiais automobiliais bazę. Technologijos jau taip išsivystė, kad toliau delsti nebegalima:, - tvirtina M. Krebs.
Tolimųjų reisų kompanijos ypač suinteresuotos, kad ateityje į greitkelius išriedėtų savaeigiai automobiliai. Tai joms padėtų sutaupyti milijonus dolerių vairuotojams skirtų atlyginimų.