Naršyklė „Google Chrome “rinkoje pasirodė prieš maždaug penkerius metus. Tuomet „Microsoft“ plėtojama „Internet Explorer“ buvo vienvaldė rinkos lyderė. Tačiau nuo praėjusių metų viskas pradėjo keistis, o šiandien kompanija „StatCounter“ konstatuoja, kad „Chrome“ jau su dideliu atotrūkiu lenkia „Microsoft“ produktą. Ir atotrūkis vis didėja.
Remiantis birželio mėnesio duomenimis, „Chrome“ šiuo metu užima 43% pasaulinės rinkos, tuo tarpu „Internet Explorer“ – tik 25% (ir ši dalis po truputį mažėja). „Mozilla Firefox“ naudojasi apie 20% užfiksuotų kompiuterinių sistemų. Ketvirtoje ir penktoje vietoje tradiciškai atsidūrė „Apple Safari“ ir „Opera“.
Įdomu tai, kad „Google Chrome“ rinkos dalis gali būti netgi didesnė, nei rodo statistika, kadangi „Microsoft“ naršyklės rinka praktiškai vis labiau apsiriboja verslo segmentu. Biuruose IE yra naršyklė pagal nutylėjimą, juo labiau, kad ir specifinės programos optimizuojamos darbui būtent su „Microsoft“ naršykle. Šį faktą puikiai įrodo tai, kad IE dalis smarkiai krenta savaitgaliais, kai visi ilsisi nuo darbų.
Ekspertų teigimu, „Google Chrome“ sėkmės paslaptis gali būti vis labiau populiarėjantys „Android“ mobilūs įrenginiai. Be to, naršyklė „Chrome“ pagal nutylėjimą diegiama su populiariomis nemokamomis programomis („CCleaner“, „Defraggler“, „Avast Antivirus Free“ ir kt.), o to nedaro praktiškai niekas iš konkurentų.