„Skype“ inžinerinio centro Taline vadovas Tiitas Paananenas teigia, kad vienintelis kelias mažoms šalims įsitvirtinti pasaulio rinkoje yra investavimas į žinių industriją: tik pradėjusios save vertinti kaip talentingų žmonių šalis, jos gali sulaukti didesnio dėmesio iš kitų. Gegužės 31 – birželio 1 d. T. Paananen'as kartu su tokių interneto gigantų kaip „Wikipedia“, „Yahoo!“, „SoundCloud“ ir kt. atstovais dalinsis patirtimi progreso konferencijoje LOGIN.
„Su Lietuva teko dirbti 2003-2005 metais ir, palyginti su tuo laikotarpiu, jūsų šalis pasikeitė: įmonės orientuojasi tiek į vidaus rinką, parduodamos savo paslaugas, tiek į išorę – jas eksportuodamos, – sako „Skype“ atstovas. – Jūsų telekomunikacijų ir IT sektorius yra sutvirtėjęs, nors trūksta produktų plėtojimo bei inovacijų. Vis dėlto Lietuva sparčiai keičiasi, daug dėmesio čia skiriama pradedantiesiems verslams, tad manau, jog ateityje jūsų laukia daug gerų pokyčių.“
Pasak T. Paananeno, kiekvienai šaliai svarbu turėti stiprų, visame pasaulyje žinomą prekės ženklą – tai iš tiesų padeda sustiprinti pozicijas kitų šalių atžvilgiu. „Estijai „Skype“ padėjo atverti daug durų visame pasaulyje ir daugelis mūsų šalies žmonių, pristatydami save bei savo šalį, dažniausiai pamini būtent „Skype“, – pastebi T. Paananenas. – Norint sukurti sėkmingą produktą svarbu pritraukti talentingų žmonių, dirbti su malonumu, išsikelti ambicingus ir, svarbiausia, globalius tikslus“. Pasak jo, „Skype" tapo ypač sėkmingu produktu kaip tik todėl, jog patenkino bendrą visiems žmonėms poreikį bendrauti.
Šiais metais progreso konferencija LOGIN organizuojama jau šeštąjį kartą. Didžiausia interneto tendencijų konferencija Baltijos šalyse savo istoriją pradėjo 2007 m., kaip Lietuvos tinklaraštininkų konferencija „BLOGin“. Pernai konferencija LOGIN pritraukė daugiau nei 2500 lankytojų, sakoma organizatorių pranešime.