Valstybinė Šanchajaus vartotojų taryba teigia pastaraisiais mėnesiais sulaukusi aštuonių skundų dėl „iPhone“ telefonų, kurie staiga užsidega naudojimo ar įkrovimo metu. Apie tai tarnyba penktadienį pranešė savo interneto svetainėje.
Pranešime nurodoma, kad vienos moters telefonas „iPhone 6s Plus“ sprogo rugpjūtį. „Apple“ esą moteriai suteikė naują telefoną, tačiau šio incidento priežasties netyrė.
„Apple“ turėtų būti atsakinga už vartotojus“ ir laiku reaguoti į skundus, nurodė taryba. „Į didelį skaičių vartotojų skundų nėra efektyviai reaguojama“, – sakė ji.
Tarybos teigimu, per pastaruosius du mėnesius ji sulaukė šešis kartus daugiau skundų dėl „Apple“, įskaitant dėl staigaus „iPhone 6“ ir „iPhone 6s“ išsijungimo, nors baterija nebūna išsikrovus. Taryba nenurodė, kokiuose miestuose gyvena skundus pateikę vartotojai.
„Apple“ praėjusį mėnesį sutiko Kinijos vartotojams pakeisti „iPhone 6“ telefonų baterijas po to, kai buvo gauta skundų, jog telefonai staiga išsijungia.
Agentūrai AFP nepavyko susisiekti su „Apple“ atstovais Kinijoje, kad šie pakomentuoti situaciją.
Anksčiau su užsidegančių telefonų problema susidūrė Pietų Korėjos milžinė „Samsung“, kuri buvo priversta atšaukti maždaug 2,5 mln. „Galaxy Note 7“ telefonų.
Verta paminėti, kad „Apple“ apyvarta Kinijoje per rugsėjo 24 d. pasibaigusius tris mėnesius smuko 30 proc., nes kompanija susiduria su augančia vietos išmaniųjų telefonų gamintojų konkurencija.