Remiantis naujausiais tyrimų bendrovės „DisplaySearch“ duomenimis, pirmąjį šių metų ketvirtį „Samsung“ tapo didžiausiu planšetei „iPad“ skirtų ekranų tiekėju.
Remiantis duomenimis, „Samsung“ pagamino 5,2 mln. ekranų, kurie yra naudojami naujos kartos „iPad Air“ ir neseniai į prekybą sugrąžintame ketvirtos kartos „iPad“.
Tai sudaro net 62 procentus visų per pirmąjį ketvirtį specialiai „Apple“ pagamintų 9,7 colio įstrižainės ekranų. Ilgametė JAV kompanijos partnerė LG per tą patį laikotarpį pagamino 3,2 mln. ekranų, o tai sudarė 38 procentus.
Skelbiama, kad „Apple“ prioritetą gaminti „iPad“ ekranus „Samsung“ skyrė praėjusių metų rugpjūtį, o spalį šiai Pietų Korėjos kompanijai pavedė gaminti ir „iPad mini“ skirtus „Retina“ ekranus, nes „Sharp“ ir LG nesugebėjo susidoroti su milijonus vienetų siekiančiais užsakymais.
Nors buvo skelbiama, kad dėl didelės konfrontacijos mobiliųjų įrenginių rinkoje tarp „Samsung“ ir „Apple“ pastaroji mažins priklausomybę nuo kitos, rodos, vyksta priešingai.
„Apple“ jau spėjo įsitikinti, kad „Samsung“ geba įvykdyti jos užsakymus ir pateikti kokybiškus ekranus, o „Samsung“ iš to uždirba milžiniškus pinigus. Tad, regis, šios dvi kompanijos ir toliau plėtos bendradarbiavimą gamybos srityje.