Pietų Korėjos įmonė „Samsung“ per paskutinius tris 2012 m. mėnesius dvigubai padidino savo dalį planšetinių kompiuterių rinkoje, pranešė tyrimų įmonė IDC, skelbia BBC.
„Samsung“ „Galaxy“ planšetinių kompiuterių pardavimai pakilo 2,2 mln. pardavimų prieš metus iki 7,9 mln. parduotų vienetų 2013 m. Dabar „Samsung“ užima 15,1 proc. rinkos.
Rinkos lyderės „iPad“ gamintojos „Apple“ rinkos dalis sumažėjo nuo 51,7 iki 43,6 proc., nors buvo pastebėtas pardavimų šuolis. Abi įmonės konkuruoja planšetinių kompiuterių rinkoje, nes tai vienas iš pagrindinių jų bendrojo augimo rodiklių.
Planšetinių kompiuterių pardavimai pasauliniu mastu paskutinį 2012 m. ketvirtį išaugo 75 proc. iki rekordinio skaičiaus - 52,5 mln. parduotų vienetų. Tikimasi, kad rinka ir toliau augs. Tuo skuba naudotis ir kitos įmonės, pavyzdžiui „Microsoft“ išleido naują tokių kompiuterių seriją „Surface“ su „Windows 8“ operacine sistema.