Aptriušusiame laukinių Sibiro miškų pastate jaunieji dizaineriai dirba prie online kompiuterinių žaidimų, kurie netrukus pasieks pasaulinę rinką.Jie dirba rusų kompanijai „Alawar Entertainment“, kurios centras yra Akademgorodoko mieste, Sibiro regione. Tai lapuočių miškų apsupta vieta, skirta mokslo žmonėms, susikūrusi dar sovietiniais laikais, už pagrindinio centro – Novosibirsko miesto.
Nors „Alawar“ kompanijos žaidimai nėra tokie įžymūs kaip „Tetris“, sukurtas rusų matematiko Aleksejaus Pažitnovo 1980 m., jie jau skaičiuoja milijoninius parsisiuntimus iš „Apple“ ir „Android“ internetinių parduotuvių. Sprendimas eiti į pasaulinę rinką paliekant užnugaryje nacionalinę, nuvedė iki „Alawar'o“ sėkmės 1990-ųjų viduryje, kuomet Rusiją kamavo siaubinga ekonominė krizė, kuri tapo Tarybų Sąjungos žlugimo priežastimi.
Aleksandras Liskovskis, 35 metų „Alawar'o" generalinis direktorius teigia, jog tik keli rusai anais laikais turėjo asmeninius kompiuterius, tačiau, anot jo „vienas buvo universitete ir mes prie jo žaisdavome žaidimus kiekvieną naktį". Grupelė entuziastų buvo sušaukta, kai profesorius pasiūlė atlikti kompiuterinių žaidimų socialinius tyrimus, ir naftos verslininko rėmimo dėka, komanda netrukus išleido pirmąjį kompiuterinį žaidimą.
Liskovskis ir jo draugai nusprendė sukurti internetinius kompiuterinius žaidimus parduodamus Jungtinėse Amerikos Valstijose, vien dėl saugios amerikietiškos valiutos, o ne tuo metu nuvertėjančio Rusijos rublio. Su metine apyvarta, kuri siekia dešimtis milijonų dolerių, šiandien „Alawar" kompanija turi šešias studijas visoje Rusijoje ir Ukrainoje, o taip pat platina šimtus žaidimų iš kitų Rusijos ir užsienio kompanijų Jungtinėse Valstijose bei Europoje.
Akademgorodokas gali atrodyti neįtikėtina vieta tarptautinei technologijų firmai. Apie 20 kilometrų nuo Novosibirsko, įsikūręs viduryje miško, Akademgorodokas, esantis Obės rezervuaro pakraštyje, turi tikro kaimo bruožų, jau vien dėl vėjo šnarėjimo pušyse. „Kuo toliau nuo Maskvos, tuo darbo užmokestis normalesnis, todėl galima sukurti kokybiškus produktus už prieinamą kainą. Jie kainuotų daug daugiau, jei būtų gaminami Europoje", - teigia Liskovskis. Kadangi išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių rinka nuolat auga, „Alawar“ tikisi sustiprinti savo pozicijas tėvynėje ir tuo pačiu trokšta įsitvirtinti Azijos bei Lotynų Amerikos rinkose.