Trijų didžiausių Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovių teikiamų paslaugų kokybė iš esmės nesiskiria. Tai atskleidė Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) atliktas judriojo ryšio operatorių paslaugų kokybės tyrimas.
Pagal RRT pateiktus tyrimo duomenis, nesėkmingų skambučių dalis „Tele2“ tinkle sudarė 2,3 proc., „Bitės“ tinkle – 3,9 proc, „Omnitel“ tinkle – 1,6 procento. Skambinant mieste, nesėkmingų skambučių dalis „Tele2” tinkle sudarė 1,3 proc. visų bandymų, „Omnitel“ tinkle – 1,1 proc., o „Bitės“ – 3,4 procentus.
„Tele2” tinkle buvo mažiausiai nesėkmingų SMS pristatymų – jų skaičius siekė 2,9 proc. visų bandymų. „Bitės“ tinkle šis rodiklis siekė 3,1 proc., „Omnitel“ – 3,3 procentus.
Pasak RRT, vykdant judriojo ryšio operatorių paslaugų kokybės tyrimą iš viso buvo atlikti 3053 balso telefonijos skambučiai ir išsiųsta 1681 SMS visuose trijuose operatorių tinkluose. Bandymai buvo atliekami Lietuvos Respublikos teritorijoje: miestuose bei magistraliniuose ir krašto keliuose stovint arba važiuojant darbo dienomis ir darbo valandomis tiek GSM, tiek ir 3G tinkluose.
Bandymai skirtingų operatorių tinkluose buvo atliekami tuo pačiu metu (lygiagrečiai) ir naudojant tą pačią matavimo įrangą, teigiama „Tele2” pranešime.