„Apple“ pristatyto naujo nešiojamojo kompiuterio „MacBook“ pardavimai per pirmąjį 2015 metų pusmetį gali siekti vos 450 tūkst. vienetų, teigia tyrimų bendrovės „KGI Securities“ vyriausiasis analitikas Ming-Chi Kuo.
Anot jo, žado neatimantiems pardavimams įtakos gali turėti didelė kompiuterio kaina bei vartotojų susirūpinimas dėl tik vienos kompiuteryje esančios USB-C jungties, kas, manoma, tikrai sukels nepatogumų.
Žinoma, prie nedidelių pardavimų gali prisidėti ir kaip visada naujiems „Apple“ produktams būdingi sutrikimai tiekimo grandyje, kurie neleidžia patenkinti paklausos visais 100 proc.
Tačiau analitikas vidutiniuoju - ilguoju laikotarpiu naujajam „MacBook“ visgi teikia pozityvių prognozių, teigdamas, kad kompiuteris privers rinką skirti dėmesio itin plono ir lengvo dizaino madai.
Norėdami sužinoti daugiau apie naująjį „MacBook“, skaitykite čia.
Paulius Orinas