Didžiųjų prekybos tinklų atstovai pastebi, kad įvairios lojalumo sistemos anksčiau ar vėliau turės vis labiau migruoti į internetą, o plastikinių kortelių, kurių šiuo metu kiekvienas pirkėjas turi itin daug, mažės, rašo „Verslo žinios“.
„Maxima LT“ prekybos vadovas Norbertas Žioba mano, kas ateityje laimės tas, kas pasirinks vartotojui tinkamiausią priemonę.
Rinkos tyrimų bendrovės jau kurį laiką fiksuoja, kad vartotojai Lietuvoje yra vis mažiau lojalūs prekių ženklams. Pasak „Euromonitor International“ analitikės Marijos Milaševič, dėl akcijų gausos prekyboje vartotojai apskritai jau įprato tiesiog rinktis tą prekę, kuriai siūloma nuolaida. Kartais, norėdami nusipirkti kokį nors produktą, jie pasiryžę net ir laukti akcijos.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.