Interneto gigantė kompanija „Google“ pranešė, kad pirmadienį vakare dėl netikėtai atsiradusių gedimų kurį laiką didelė dalis „Google Drive“ paslaugos vartotojų negalėjo pasiekti savo dokumentų ir failų, talpinamų „Google“ serveriuose.
Pirmajame „Google“ išplatintame pranešime, kuriame prabilta apie gedimą, buvo teigiama: „Mes sužinojome, kad didelė dalis vartotojų susiduria su problemomis bandydami naudotis „Disko“ paslauga“. Maždaug po valandos pasirodė antrasis pranešimas, kuriame buvo prognozuojama problemos pašalinimo trukmė. Viso atstatyti „Disko“ darbą „Google“ užtruko daugiau nei dvi valandas. Visą tą laiką, vartotojai iš įvairiausių pasaulio šalių negalėjo pasiekti savo dokumentų.
Paskutiniame „Google“ pranešime teigiama: „Problema su „Google Drive“ turėtų būti išspręsta. Atsiprašome už nepatogumus ir dėkojame už jūsų kantrybę. Mes užtikriname, kad sistemos patikimumui teikiame didžiausią prioritetą ir toliau dirbame tobulindami sistemą. Jei vis dar susiduriate su problemomis, susisiekite su mūsų pagalbos centru“. Teigiama, kad nei vieno vartotojo dokumentai niekur nedingo ir liko nepaliesti.