Taivano IT leidinys „DigiTimes“, remdamasis šaltiniais šios šalies elektronikos komponentų pramonėje, pranešė, kad bendrovė „Samsung Electronics“ sumažino savo planšetiniams kompiuteriams su 10,1 colių ekranais skirtų detalių užsakymų apimtis.
Pranešama, kad šių „Samsung“ planšečių paklausa rinkoje nepateisino bendrovės lūkesčių. Pardavimų rezultatai rodo, kad pirkėjai kur kas mieliau renkasi „Samsung“ planšetes su 7 colių įstrižainės ekranais.
Pirmąjį šių metų pusmetį „Samsung“ pagamino apie 17 mln. planšečių. Apie 70 proc. šio kiekio sudaro modeliai su 7 colių ekranais.
Dėl sąlyginai mažos planšečių su 10,1 colių ekranais paklausos „Samsung“ atpigino „Galaxy Tab 2“ JAV rinkoje iki 319 dolerių, o „Galaxy Tab 3“ siūlo už 379 dol. „Galaxy Note“ kaina siekia 449 dol.
Nors šių įrenginių kainos yra patrauklesnės, nei „iPad 4“ planšečių su 9,7 colių ekranais, vis dėlto jų pardavimų apimtys nėra tokios, kokių norėtų „Samsung“, sakoma pranešime.