• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Regis, išmaniųjų laikrodžių gamintojai, dar tik ruošiantys rinkai pirmuosius savo gaminius, turėtų labai rimtai susimąstyti, kuo gyvenimo tikrovė skiriasi nuo verslo strategų ir rinkodarininkų fantazijų.

REKLAMA
REKLAMA

Pasirodo, 30 proc. didžiausios JAV elektronikos mažmenininkės bendrovės „Best Buy“ prekybos tinkle „Samsung“ išmaniuosius laikrodžius „Galaxy Gear“ įsigijusių pirkėjų juos jau grąžino į parduotuves.

REKLAMA

Apie tai, remdamasis vidiniu „Best Buy“ tinklo dokumentu, pranešė svetainė „Geek.com“. „Best Buy“ vadovybė esą jau kreipėsi į „Samsung“ atstovus prašydama išsiaiškinti tokio masinio pirkėjų nepasitenkinimo jos gaminiu priežastis.

Manoma, kad kas trečias iš „Best Buy“ „Galaxy Gear“ išmanųjį laikrodį įsigijęs pirkėjas jį grąžino dėl to, kad arba nėra pasirengęs naudotis jo galimybėmis, arba yra nepatenkintas itin siauru jo suderinamumu: iki šiol jis veikė tik su „Galaxy S4“ ir „Galaxy Note 3“. Neseniai „Samsung“ pranešė išplėtusi „Galaxy Gear“ suderinamumą su keliais kitais savo telefonų modeliais.

REKLAMA
REKLAMA

„Galaxy Gear“ buvo pateiktas rinkai rugsėjo pradžioje.Šis išmanusis laikrodis informuoja apie skambučius, išmaniojo telefono gautas žinutes, elektroninius laiškus ir apie kitus vadinamuosius „įvykius“, susijusius su darbu mobiliojo ryšio tinkle ir mobiliajame internete.

Naudodamas „Galaxy Gear“ išmaniojo telefono ar planšetės savininkas gauna svarbiausią informaciją apie jį dominančius įvykius ir gali išsamiau susipažinti su jį dominančia informacija savo pagrindiniame įrenginyje. Laikrodžiu, kuriame yra įmontuoti mikrofonai ir garsiakalbis, taip pat galima atsiliepti į telefono skambučius.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų