Situacija dėl naujojo planšetinio kompiuterio „iPad“, kurį „Apple“ pristatė praėjusią savaitę, įsigijimo kelia nerimą ne tik analitikams, bet ir eiliniams vartotojams. Dar prieš pristatant naują produktą daugelis tiekėjų buvo išreiškę abejonę dėl „Apple“ gebėjimą laiku išleisti trečios kartos planšetinį kompiuterį dėl ekranų deficito.
Turbūt jau daugelis „Apple“ gerbėjų galėjo įsitikinti, jog naujojo „iPad“ tiekimo terminas užsakant firminėje interneto parduotuvėje nusikėlė iš pradžių iš kovo 16 d. į kovo 19 d., o vėliau pailgėjo nuo dviejų iki trijų savaičių. Aišku, reikia nepamiršti, kad kovo mėnesį išaugs valstybių, kur bus prieinamas trečios kartos „iPad“, skaičius iki 36.
Kaip praneša portalas CNET, remdamasis analitikais iš „Piper Jaffray“, vien per pirmąją prekybos parą naujojo „iPad“ gali būti parduota virš 1 mln. vienetų. Reikia turėti omenyje, jog 100 doelri7 atpigęs „iPad 2“ su 16 GB duomenų kaupikliu taip pat pritrauks pirkėjų, kuriems patinka „Apple“ planšetinis kompiuteris, tačiau svarbi ir kaina. Tad ekspertai mano, jog kurį laiką įprastose parduotuvėse naujasis „iPad“ bus deficitinė prekė.