Per pilnatį ketvirtadaliu padaugėja nepatenkintų klientų skambučių, dažniausiai skundžiamasi dėl IT paslaugų sutrikimų, tačiau paklausti apie konkrečias problemas, jų įvardinti negali, rodo duomenų perdavimo ir IT sprendimų kompanijos „Baltnetos komunikacijos“ techninės pagalbos centro duomenys.
Dalis skambinančiųjų nori su kuo nors pabendrauti, pasiskųsti juos kamuojančiomis problemomis, o ne šalinti konkrečius techninius sutrikimus. Įmonės specialistai sako tokius žmones visada mandagiai išklausantys ir paguodžiantys, tačiau kitaip padėti jiems dažniausiai negali.
Pastebima, jog per pilnatį taip pat padaugėja išsiblaškiusių klientų. Šie į techninės pagalbos centrą dažniausiai kreipiasi dėl nutrūkusio interneto ryšio ar neįsijungiančio kompiuterio. Pasitarus su konsultantu neretai paaiškėja, jog vartotojai tiesiog netyčia ištraukė interneto kabelį arba apskritai skambina ne į tą įmonę, iš kurios perka paslaugas.
„Iki šiol pamename atvejį, kai penktadienį, tryliktąją dieną, į techninės pagalbos centrą paskambinęs klientas ėmė skųstis jau penkias naktis negalintis užmigti. Vyriškis įtarė, jog kažkas sugadino jo namuose bei biure esančią techniką, kad ši trikdytų jo poilsį. Konsultantams teko gerokai pasistengti norinti išsklaidyti kilusį nerimą,“ – pasakoja UAB „Baltnetos komunikacijos“ monitoringo ir santykių su klientais departamento direktorius Sigitas Ignatovičius.
Pasak S. Ignatovičiaus, mėnulis vienaip ar kitaip veikia visus – tiek klientus, tiek įmonės darbuotojus. Vis dėlto pastebima, jog tokie elgesio pokyčiai dažniau būdingi privatiems, o ne verslo klientams: „Bendrovių darbuotojai iššūkius pirmiausia sprendžia kolektyve ir priima racionalesnius sprendimus. Dėl išsiblaškymo kilusių problemų ar nepagrįstų skundų iš jų sulaukiame gerokai mažiau.“