Universitetuose dėstytojams gana sunku suprasti, kurie studentai jo klauso, o kurie tiesiog atėjo tam, kad pasnaustų, arba tiesiog tam, kad nenukentėtų dėl praleistų paskaitų. Vis tik šią problemą galima išspręsti, pasitelkus papildytos realybės akinius.
Ir tai nėra koks nors abstraktus algoritmas. Dėstytojas tiesiog gaus informaciją iš klausytojų apie tai, kiek jie supranta paskaitos temą. Tam reikalui klausytojų išmaniuosiuose telefonuose turėtų būti įdiegta atitinkama aplikacija, kuri pasiųs signalą dėstytojui, kad studentas nelabai supranta dėstomo dalyko esmės.
Dėstytojas savo papildytos realybės akiniuose virš kiekvieno besimokančio galvos matys klaustuko simbolį, kuris nepasikeis, kol temos esmė nebus aiški. Vieno iš sistemos kūrėjų teigimu, toks metodas leis visuomet pasiekti abipusį bendravimą su auditorija, o tai leis koreguoti mokymų kursą.