Pasirodžius reklaminiam „Google“ vaizdo siužetui, kuriame buvo demonstruojama interneto naršyklės „Chrome“ sparta, naršyklę „Opera“ plėtojanti bendrovė „Opera Software“ išleido šios reklamos parodiją, pranešė „Geek.com“.
Parodija buvo išplatinta internete tuo pat metu, kai buvo išleista nauja „Opera“ versija. Šio vaizdo siužeto scenarijus taip pat susijęs su „Opera“ naršyklės greičio testavimu. Pasak „Opera Software“ atstovų, naujasis „JavaScript“ vykdymo „varikliukas“ naršyklę „Opera“ pagreitino iki 8 kartų.
Reklaminiame „Google“ vaizdo siužete, išleistame gegužės pradžioje, „Chrome“ sparta buvo lyginama su paleistos bulvės greičiu. Vykdant eksperimentą esą paaiškėja, kad dažnai „Chrome“ naršyklė atveria interneto tinklalapius kur kas greičiau, nei lekia bulvė.
„Opera“ reklamuotojai savo siužetui taip pat pasirinko bulvę. Jie taip pat įrodinėjo, kad ši interneto naršyklė yra greitesnė už bulvę, nes tinklalapius atidaro žymiai greičiau, nei išverda bulvė. Beje, ekrane matomas reaktyvinis variklis nieko bendra su eksperimentu neturi – aiški užuomina į „Google“ reklamavimosi logiką.
Pirmajame vaizdo siužete pamatysite „Google Chrome“, o antrajame – „Opera“ spartos lyginimo eksperimentą.