• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bendrovės „Omnitel“ tinklas buvo puikiai parengtas padidėjusiai naujametinei apkrovai ir atlaikė ją ypač sėkmingai, teigiama įmonės pranešime.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip ir per Kalėdas, savo draugus ir artimuosius „Omnitel“ klientai naujųjų metų proga dažniau sveikino skambindami.

REKLAMA

„Pirmąją Naujųjų metų valandą balso apkrova „Omnitel“ tinkle buvo panaši kaip tuo pačiu metu pernai ir trečdaliu didesnė nei įprastą dieną piko metu. Tuo tarpu ne miestuose, kur Naujuosius šventė daug „Omnitel“ klientų, balso apkrova tinkle augo net 40 proc. palyginti su įprasta diena, – bendrovės pranešime cituojamas „Omnitel“ viceprezidentas tinklo technologijoms Rolandas Ryliškis. – Beje, skirtingai nei ankstesniais metais, balso apkrova „Omnitel“ tinkle labai augo ir pirmąją naujų metų dieną. Dėl kilusios pūgos sausio pirmą dieną 12 val. „Omnitel“ vartotojai skambino net 34 proc. daugiau nei įprastai tokiu metu.“

SMS žinučių kiekis pirmąją 2011 metų valandą buvo dvigubai didesnis nei įprastai. Per dvi šventines dienas „Omnitel“ vartotojai išsiuntė 17,2 mln. SMS žinučių  (per dvi pirmąsias praėjusių metų dienas - 20,7 mln.), sakoma pranešime.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų