Bendrovė „Nokia“ paskelbė naują savo planšetinio kompiuterio „Lumia 2520“ reklamą, kurioje pašiepiama „Apple“ planšetė „iPad“. Pasak „CNet News“, šioje reklamoje demonstruojamama, kaip „iPad“ įsigijęs pirkėjas tampa „paranoidiniu mulkiu, kuris niekuomet nieko nesupras, o ypač moterų“.
Šio reklaminio klipo veikėjas, paniręs į vidinį monologą, bando padaryti įspūdį savo draugams nauja „plonesne už pieštuką“ planšete. Vaikinas pareiškia, kad jam daugiau nebereikia klaviatūros, tačiau paaiškėja, kad jis klydo. Be to, pasirodo, numanomo „iPad“ baterija greitai senka: vaikinas bando išsitraukti iš krepšio atsarginį nešiojamąjį kompiuterį, bet, pagavęs jį stebinčių merginų žvilgsnius, sutrinka ir apsimeta, kad planšetė veikia kaip ir veikusi.
Galiausiai reklamos herojus prieina dramatišką išvadą, kad galbūt nusipirko ne tą planšetinį kompiuterį, kokio jam iš tikrųjų reikėtų. O reikėtų, suprantama, „Lumia 2520“.
Pranešama, kad ši „Nokia“ reklama sulaukė prieštaringų žiūrovų vertinimų: antai „Apple“ gerbėjai mano, kad tokios reklamos tik patvirtina, jog „Nokia“ reikalai planšečių rinkoje tikrai prasti, ir kad nieko baisesnio pasaulyje už „Windows“ valdomą planšetę negali būti.