Interneto vartotojai visame pasaulyje kasdien peržiūri daugiau nei 2 milijardus „YouTube“ vaizdo klipų, tačiau absoliuti dauguma apsiriboja 25 populiariausiais šio portalo videosiužetais, draugų persiųstais klipais ar daugybę kartų iš naujo kartojamais ankstesniais „hitais“, tokiais kaip berniuko Deivido kelionė į namus iš dantų gydytojo, skelbia CNN.
Tačiau kas atsitinka su milijardais kitų vaizdo klipų, įkeliamų į „YouTube“ vien tik dėl vartotojus kankinančio nuobodulio? Įspūdinga šio portalo statistika – kiekvieną minutę į jį įkeliamos vaizdo medžiagos trukmė siekia 24 valandas – liudija, kad kiekvienam milijono peržiūrų susilaukusiam klipui tenka tūkstančiai, kurių beveik niekas niekados nepamato.
Tai pakeisti nusprendė naujas tinklaraštis „Zero Views“, iš visos „YouTube“ „statinės“ dugno išrenkantis geriausius pramoginius siužetus. Šio „blogo“ autoriai iš pačių blogiausių, nuobodžiausių ir kvailiausių klipų, kurių peržiūros skaičius dažniausiai lygus nuliui, išrenka visa tai, kas, jų manymu, yra geriausia.
Pasak CNN, „Zero Views“ įkūrėjas, „Blip.tv“ internetinės TV svetainės steigėjas Mike'as Hudackas šio „blogo“ skaitytojams primena, kokie nykūs ir nuobodūs gali būti kai kurie žmonės – apie tai liudija šio tinklalapio įrašai. Keletą „Zero Views“ pristatytų ir išpopuliarintų videosiužetų iš „YouTube“ „dugno“ siūlome ir jūsų dėmesiui.