Savo tyrime ekonomistai Marianne Bertrand ir Emiras Kamenika išsiaiškino, kad nė vienas kitas prekės ženklas nenurodė aukštų pajamų taip tiksliai, kaip „iPhone“. Anot mokslininkų, 69,1 proc. „iPhone“ turėtojai buvo gerai uždirbantys žmonės.
Tokiu būdu mokslininkai pateikė išvadas, kad „Apple“ išmanieji telefonai tapo tam tikro gerbūvio užtikrinimo ženklu. Šiai kategorijai žmonių jie priskyrė visus, kurie per ketvirtį uždirbo daugiau, negu kiti to paties šeiminio tipo asmenys (vienišiai, vedę, turintys vaiką ir t.t.).
Patikimas aukštų pajamų rodiklis mokslininkų duomenimis taip pat yra ir „iPad“. Tarp jų aptikti daugiau uždirbančiųjų tikimybė siekė 66,9 proc. „Android“ telefonų savininkų tarp „turtingųjų“ pasirodė mažiau – 59,5 proc. Taip pat patikimas amerikiečių „apsirūpinimo“ rodiklis pasirodė telekomunikacijų ryšio „Verizon“ naudojimas.
Mokslininkams pavyko išanalizuoti duomenis tik iki 2016-ųjų. „Gizmodo“ teigiama, kad 2018-aisiais situacija galėjo ir pakisti. „Apple“ pradėjo leisti brangesnius modelius ir tuo pat metu prailgino senesnių bei pigesnių telefonų gamybos bei aptarnavimo laiką.
Tyrėjai taip pat išanalizavo duomenis apie produktus ir prekės ženklus, kurie rodė aukštas žmonių pajamas 1992 ir 2004 metais. 1992 metais pagrindinis gerbūvio įrodymas buvo indaplovė, o 2004-aisiais – naujo automobilio įsigijimas.