Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ 2010 m. buvo didžiausią pokalbių minučių srautą aptarnaujanti mobiliojo ryšio operatorė Lietuvoje. Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, per tris praėjusių metų ketvirčius „Tele2“ tinkle vartotojai iš viso kalbėjo 2,03 mlrd. minučių.
RRT statistika atskleidžia, kad pastaraisiais metais vidutinė vartotojų pokalbių trukmė per mėnesį augo nuo 109 iki 133 minučių. Tuo tarpu „Tele2“ paslaugų kainos per praėjusius metus sumažėjo daugiau nei penktadaliu – 22 procentais, teigiama bendrovės pranešime.
Skelbiama, kad mokančiųjų pagal sąskaitas „Tele2“ klientų pernai daugėjo net 9 proc. – jų skaičius 2010 m. viršijo 521 tūkst. „Tele2“ verslo klientų skaičius augo 2 proc. ir pasiekė 94,6 tūkstančius.
Numerio perkėlimo statistiniai duomenys rodo, kad 2006-2010 m. „Tele2“ pirmavo pagal bendrovės paslaugas pasirinkusių ir iš jos išėjusių klientų santykį. Vien per 2010 m. „Tele2“ pasirinko 18,8 tūkst. daugiau klientų nei iš jos išėjo, sakoma pranešime.