Bendrovės „Microsoft“ ir „Yahoo!“ oficialiai pranešė pasiekusios susitarimą, pagal kurį interneto vartai „Yahoo!“ naudos paieškos sistemą „Bing“, pranešė AFP.
Pagal susitarimo sąlygas „Yahoo!“ naudos „Microsoft“ sukurtą paieškos sistemą 10 metų.
Skelbiama, kad „Yahoo!“ atsisakys bandymų kurti naujus savo interneto paieškos įrankius ir sutelks savo pastangas į reklamos pardavimą. Be to, „Yahoo!“ ją pardavinės ne tik savo portalo tinklalapiuose, bet ir kai kuriose „Microsoft“ svetainėse.
Analitikai tokį žingsnį vertina kaip siekį kovoti su interneto reklamos rinkoje dominuojančia „Google“. „Microsoft“ ir „Yahoo!“ pranešime spaudai teigiama, kad nuo šiol reklamdaviai neprivalės pasikliauti tik viena bendrove, atliekančia 70 proc. visų interneto užklausų.
„Microsoft“ paieškos sistemą „Bing“ pristatė birželio pradžioje. Beveik per 2 savaites ji pasiekė 12 proc. visos JAV interneto paieškos rinkos.