Apdrabsčiusi purvais el. pašto tarnybą „GMail” ir populiariai paaiškinusi, kuo blogi „Chromebook” kompiuteriai, kompanija „Microsoft” ėmėsi naujų darbų. Šį kartą antrireklamos nusipelnė „debesų“ tarnyba „Google Docs”.
Ne paslaptis, kad kompanija „Google” savo nemokamais produktais atėmė nemažą rinkos dalį iš kelių „Microsoft” sprendimų, ir „Google Docs” – vienas iš jų. Eilinis „Scroogled“ serijos vaizdo klipas pasakoja, kuo blogas yra nemokamas sūris.
Pagrindinė vaizdo klipo tema yra netikslus „Word” dokumentų atvaizdavimas tarnyboje „Google Docs”, bendro darbo galimybės nebuvimas ir ypač baisus redaguoto su „Google Docs” failo konvertavimas į .DOC formatą – gyventi tokiomis sąlygomis, savaime suprantama, neįmanoma.
Ką daryti šioje situacijoje? Reikia laukti, kol „Microsoft” pradės platinti savo biuro programų paketą visose operacinėse sistemose ir platformose. Arba naudotis „MS Office” internetiniais sprendimais. Tiesa, esamas sprendimas turi esminį trūkumą – „Office Online” prieinamas tik organizacijoms ir mokykloms, kurios pasirašo sutartį su „Microsoft” ir šią paslaugą nuomojasi.