Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
pala,pala,1000kwh pagal viska kainuoja 360 lt.ir tiek uz 450km. atstumo?Ar cia suo kitur paraustas,ar kaip?
dar iki kokių 2012 metų reikia įsigyti didesnį kiemą, kuriame būtų galima pasistatyti didesnę vėjo ir saulės elektrinę
nieko nepaaiskes ir nieko neatsiras. bendrove ir visas technologijas nupirks Shell, Texaco ar pan. ir uzkonservuos xx kiekiui metu.
Jeigu masinoje 450kW motorai, nereiskia, kad vaziuojant 320km per 2.5val jie visa laika dirbs pilnu galingumu. Vidutine galia speju sieks ne daugiau 50-70kw, tuomet ikrauti reikes tik apie 175kWh. Per 10 min tai butu apie 1MW galia. Elektrenu galia jei atsimenu apie 300-400MW, atomine apie 1300MW
domėjausi Altair nano baterijomis, tik kiek kitam projektui.
Jų charakteristikos tikrai įspūdingos, panašiai kaip ir jų konkurentų - A123Systems. Tik jų kaina - beveik kosminė.

Jei ši sportinė mašina nuvažiuos 320 km su pilnu baterijų paku (maždaug 450 kW motorai, ~2,5 valandos važiavimo, t.y. baterijose bus įkrauta apie 1000 kHh energijos), tai pagal mažmenines Altair nano baterijų kainas, baterijos kainuos apie 220.000 USD - beveik 2/3 mašinos kainos.

Tik, kalbant apie 10 minučių trukmės įkrovimą, reikia turėti galvoje, kad norint per 10 minučių į baterijas "įpumpuoti" 1000 kWh energijos, mašina turės būti prijungta prie 6.000 kilovatų "rozetės", berods panašiu galingumu šiuo metu veikia Elektrėnų elektrinė... Vienu žodžiu - tokių "rozečių" net ir Anglijoje nėra jau tiek ir daug...
Reiktų pradėti standartizuoti elektrinių auto pakrovimą ir pradėti ruošti infastruktųrą. Kol kas to nesimato
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų