• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos moterys mados ir makiažo pamokų vis dažniau ieško internete. Tai rodo „Stilago TV“ – interneto televizijos apie madą ir jos tendencijas – duomenys. Daugiausia peržiūrų šioje televizijoje sulaukia dūminio akių makiažo, suknelių pagal figūros tipą bei manikiūro videopatarimai.

REKLAMA
REKLAMA

„Mintis sukurti mados televiziją internete gimė sulaukiant vis daugiau laiškų iš pirkėjų, kurios prašė patarti, kaip derinti spalvas, kokį makiažą rinktis skirtingoms progoms ir kitais klausimais. Moterys kasdien stengiasi apsirengti originaliai, spintoje ieško naujų spalvų ir įkvėpimo, tačiau kartais pritrūksta kelių patarimų. Taip radome naują nišą padėti žmonėms gražiai atrodyti ir gerai jaustis“, – apie mados televiziją pasakojo „Stilago“ projektų vadovė Jurgita Videikaitė.

REKLAMA

„Stilago“ televizijoje, kurią lankytojai žiūri „Stilago“ kanale „Youtube“ arba elektroninėje parduotuvėje „Stilago.lt“, kas savaitę paskelbiami trys nauji reportažai. Juose patariama, kaip tinkamai prižiūrėti drabužius, iššifruoti kvietimuose į renginius parašytus žodžius „black tie“ ar „smart casual“, kaip derinti makiažą, išrinkti tinkamą kaklaraištį vyrui.

„Iki šiol Lietuvoje nebuvo specializuotos mados televizijos, išskyrus vieną tradicinę TV laidą. O juk tema aktuali daugybei žmonių. Todėl ėmėmės patys tokią kurti, pasirinkę trumpą, informatyvų formatą. Mūsų televizijoje patarimus dalija profesionali vizažistė Justina Gafarovaitė, kostiumo dizainerė Agnė Jagelavičiūtė, dainininkai Baiba, Erika ir Jurgis Didžiuliai, savo stiliaus atradimų žinias perteikia ir kiti specialistai“, – sakė J. Videikaitė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų